Kimmer35 0 Skrevet 6. September, 2019 Hej. Kan I anbefale et hotel i København hvor man diskret kan tage en gp med op? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 6. September, 2019 Kimmer35 skrev, 1 time siden: Hej. Kan I anbefale et hotel i København hvor man diskret kan tage en gp med op? Jeg kan anbefale Copenhagen Star Hotel.. Der har jeg besøgt et par GP'er og haft et par stykker med.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimmer35 0 Skrevet 6. September, 2019 Varmemester skrev, for 10 minutter siden: Jeg kan anbefale Copenhagen Star Hotel.. Der har jeg besøgt et par GP'er og haft et par stykker med.. Ok. Og man kan let komme forbi receptionen? Eller kan pigen selv komme op uden nøglekort? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 6. September, 2019 Jeg synes man ok let kan komme forbi receptionen. Nej desværre. Hun skal hentes nede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 6. September, 2019 (edited) Det er på Amager, men Cabinn Metro (ved Fields) kan anbefales. Receptionen er til venstre og elevatorerne er til højre indenfor døren. Man skal ikke bruge nøglekort til elevatorerne, så hun kan bare gå ind, og ingen lægger mærke til noget. Det eneste minus er at værelserne er meget små. Redigeret 6. September, 2019 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 6. September, 2019 Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden: Det er på Amager, men Cabinn Metro (ved Fields) kan anbefales. Receptionen er til venstre og elevatorerne er til højre indenfor døren. Man skal ikke bruge nøglekort til elevatorerne, så hun kan bare gå ind, og ingen lægger mærke til noget. Det eneste minus er at værelserne er meget små. Ja da jeg var der første gang. Da blev jeg sendt lige retur til min tid i Marinen.. Og da var vi 4 i sådan et lukaf.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amazing Kimberly 244 Skrevet 9. September, 2019 @Kimmer35 I think Bella Sky is really discreet and GP don't need the key-card to the elevator The rooms are big and comfortable... I think I can recommend it. Best , Kimberly 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1886 Skrevet 9. September, 2019 Christina ssbbw skrev, den 6.9.2019 at 12:55: Det er på Amager, men Cabinn Metro (ved Fields) kan anbefales. Receptionen er til venstre og elevatorerne er til højre indenfor døren. Man skal ikke bruge nøglekort til elevatorerne, så hun kan bare gå ind, og ingen lægger mærke til noget. Det eneste minus er at værelserne er meget små. Der kan bare bestilles enkeltværelse, ingen tjekker om der kommer en sød, fræk GP på besøg. Men rigtigt det er små værelser, men også udfordring med at nyde og grin over den lille plads. Selvfølgelig billigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 10. September, 2019 Jeg bruger altid Bella Sky. Receptionen er stor og næsten altid fuld af liv, så det bemærkes ikke når nogle stryger igennem, som ikke "hører til" der. Værelserne er store, lækre og rimeligt lydisolerede. Og man skal ikke bruge kort til elevatoren. Bruger du det en dag hvor konference centeret i tower 2 er åbent, kan man gå direkte ind der og tage elevatoren op, og derved helt undgå receptionen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg