Hop til indhold
Kimmer35

Hotel i københavn

Recommended Posts

Kimmer35 skrev, 1 time siden:

Hej.

Kan I anbefale et hotel i København hvor man diskret kan tage en gp med op?

Jeg kan anbefale Copenhagen Star Hotel.. Der har jeg besøgt et par GP'er og haft et par stykker med.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 10 minutter siden:

Jeg kan anbefale Copenhagen Star Hotel.. Der har jeg besøgt et par GP'er og haft et par stykker med.. :)

Ok. Og man kan let komme forbi receptionen?

Eller kan pigen selv komme op uden nøglekort?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Det er på Amager, men Cabinn Metro (ved Fields) kan anbefales. Receptionen er til venstre og elevatorerne er til højre indenfor døren. Man skal ikke bruge nøglekort til elevatorerne, så hun kan bare gå ind, og ingen lægger mærke til noget. Det eneste minus er at værelserne er meget små. 

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden:

Det er på Amager, men Cabinn Metro (ved Fields) kan anbefales. Receptionen er til venstre og elevatorerne er til højre indenfor døren. Man skal ikke bruge nøglekort til elevatorerne, så hun kan bare gå ind, og ingen lægger mærke til noget. Det eneste minus er at værelserne er meget små. 

Ja da jeg var der første gang. Da blev jeg sendt lige retur til min tid i Marinen.. :lol: Og da var vi 4 i sådan et lukaf.. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, den 6.9.2019 at 12:55:

Det er på Amager, men Cabinn Metro (ved Fields) kan anbefales. Receptionen er til venstre og elevatorerne er til højre indenfor døren. Man skal ikke bruge nøglekort til elevatorerne, så hun kan bare gå ind, og ingen lægger mærke til noget. Det eneste minus er at værelserne er meget små. 

Der kan bare bestilles enkeltværelse, ingen tjekker om der kommer en sød, fræk GP på besøg.

Men rigtigt det er små værelser, men også udfordring med at nyde og grin over den lille plads.

Selvfølgelig billigt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger altid Bella Sky. Receptionen er stor og næsten altid fuld af liv, så det bemærkes ikke når nogle stryger igennem, som ikke "hører til" der. Værelserne er store, lækre og rimeligt lydisolerede. Og man skal ikke bruge kort til elevatoren.

Bruger du det en dag hvor konference centeret i tower 2 er åbent, kan man gå direkte ind der og tage elevatoren op, og derved helt undgå receptionen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...