Denskævepik 54 Skrevet 6. September, 2019 Jeg gætter på at en del fyre har lige sneget et dick pic afsted med mailen når de sender noget til en kvinde. Men vidste du at det er rent faktisk blufærdighedskrænkende og strafbart i følge lovgivningen §232 som kan give op til 5000-7000 kr i bøde, for at sende et uopfordret dick pic til en anden person. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 6. September, 2019 Ja det var jeg klar over - en af rigtigt mange gpde grunde til aldrig at sende noget uopfordret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 6. September, 2019 Denskævepik skrev, for 12 minutter siden: Jeg gætter på at en del fyre har lige sneget et dick pic afsted med mailen når de sender noget til en kvinde. Men vidste du at det er rent faktisk blufærdighedskrænkende og strafbart i følge lovgivningen §232 som kan give op til 5000-7000 kr i bøde, for at sende et uopfordret dick pic til en anden person. Hvad så med det omvendte - kvinder der sender billeder af deres patter? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wayfarer Skrevet 6. September, 2019 Patter er vist ikke kønsdele, men hvis de sender et billede af bæveren så er der tale om samme sag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJolly 166 Skrevet 6. September, 2019 TommyHansen skrev, 1 time siden: Hvad så med det omvendte - kvinder der sender billeder af deres patter? I sådan en situation vil jeg helt klart ikke klage. Desværre er det endnu ikke sket for mig, men jeg håber stadig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14125 Skrevet 6. September, 2019 MrJolly skrev, for 34 minutter siden: I sådan en situation vil jeg helt klart ikke klage. Desværre er det endnu ikke sket for mig, men jeg håber stadig. Jeg vil tænke at kvinden er underlig - vil hun vise mig sine patter - så skal det være IRL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1748 Skrevet 7. September, 2019 Via min hemmelige historik i affærens verden har jeg haft mange dickpics ude og flyve på nettet - og fået en tilpas strøm af pussypics retur. Men det har aldrig, aldrig været uopfordret. Altid med en fælles forståelse for, at vi gerne vi se hinandens og at show-dont-tell nogle gang er langt mere spændende. Debatten i medierne er som oftest fuldstændig ensporet, hvor det kun er krænkede kvinder der kommer til mikrofonen. Det kan måske give et billede af, at dickpics er verdens onde uden undskyldning. I realiteten har jeg haft kontakt med kvinder, der nærmest tiggede efter det næste dickpic, fordi det får samtalen op på et helt andet niveau og fordi nogle kvinder så optisk anlagte, at de synes det er pisse frækt. Men altid med et par staldtips med på vejen: - Sørg nu for h... for ‘samtykke’ så det ikke sendes uopfordret. - Undgå at vise ansigt og andre ting der kan spore dickpic’et tilbage til dig. Nettet glemmer aldrig. - Brug lige et par forsøg på at gøre billede pænt - tænkt på lyssætning, vinkel og æstetik 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 8. September, 2019 Tip toe skrev, den 7.9.2019 at 07:58: Brug lige et par forsøg på at gøre billede pænt - tænkt på lyssætning, vinkel og æstetik Man kan finde hjælp på Tumblr hvor der er en, der giver feedback på dickpics. Det er både sjovt og lærerigt - se omtale og link her: https://www.cosmopolitan.com/style-beauty/beauty/news/a16395/dick-pics-website/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg