Arne Jensen 2079 Skrevet 3. Februar, 2013 Så prøver hun lige igen - idag i Aarhus .... https://annoncelight.dk/annonce/35319/bl ... 0-og-16-00 Og slettet igen ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Februar, 2013 Måske begynder hun at føle sig lidt jaget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cesso 4 Skrevet 4. Februar, 2013 Jeg er ret sikker på at hun sletter sine annoncer for at det kan bliver sværere at spore hende. Hun er jo kriminel, og kunne sikkert anmeldes hvis man var til den slags. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Batmule76 24 Skrevet 4. Februar, 2013 Hun blev såmænd politianmeldt i juni måned sidste år, men fortsætter åbenbart alligevel ... viewtopic.php?f=7&t=722 Jeg er 100 % klar på at være behjælpelig med at tilbageholde hende og aflevere hende til politiet hvis nogen skulle være frisk ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cesso 4 Skrevet 11. Februar, 2013 https://annoncelight.dk/annonce/36439/oplev-mig-hele-natten-i-nat Nu skal jeg ikke skræmme folk væk hvis hende her er reel nok, men noget i hendes metode minder om "vores" rædselsbitch. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 11. Februar, 2013 Jeg er 100 % klar på at være behjælpelig med at tilbageholde hende og aflevere hende til politiet hvis nogen skulle være frisk ! Dem der evt. forsøger sig med det, skal blot være 100% sikker i sin sag, så de ikke selv bliver straffet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Batmule76 24 Skrevet 13. Februar, 2013 Straffet for hvad ??? Uddrag af retsplejeloven: § 755. Politiet kan anholde en person, der med rimelig grund mistænkes for et strafbart forhold, der er undergivet offentlig påtale, såfremt anholdelse må anses for påkrævet for at hindre yderligere strafbart forhold, for at sikre hans foreløbige tilstedeværelse eller for at hindre hans samkvem med andre. Stk. 2. Samme beføjelser har enhver, der træffer nogen under eller i umiddelbar tilknytning til udøvelsen af et strafbart forhold, der er undergivet offentlig påtale. Den anholdte skal snarest muligt overgives til politiet med oplysning om tidspunktet og grundlaget for anholdelsen Jeg mener nok at kunne dokumentere at hun har til hensigt at begå et strafbart forhold, så der er nok ikke så meget at komme efter der ...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 13. Februar, 2013 Straffet for hvad ??? Uddrag af retsplejeloven: § 755. Politiet kan anholde en person, der med rimelig grund mistænkes for et strafbart forhold, der er undergivet offentlig påtale, såfremt anholdelse må anses for påkrævet for at hindre yderligere strafbart forhold, for at sikre hans foreløbige tilstedeværelse eller for at hindre hans samkvem med andre. Stk. 2. Samme beføjelser har enhver, der træffer nogen under eller i umiddelbar tilknytning til udøvelsen af et strafbart forhold, der er undergivet offentlig påtale. Den anholdte skal snarest muligt overgives til politiet med oplysning om tidspunktet og grundlaget for anholdelsen Jeg mener nok at kunne dokumentere at hun har til hensigt at begå et strafbart forhold, så der er nok ikke så meget at komme efter der ...... Jeg orker ikke at indgå i diskussionen, da jeg har for meget arbejde der ligger og venter, men sørg for at være sikker i din sag, før du tilbageholder en person mod deres vilje. Du skal have 100% håndfaste beviser ellers er det dig der står med sorteper, når politiet kommer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eromon 54 Skrevet 14. Februar, 2013 Batmule du ryger på formuleringen "under eller i umiddelbar tilknytning til ..." Der skal man være meget sikker i sin sag. Det er ikke nok at vedkommende tidligere har gjort noget ulovligt under et lignende set-up. Der hvor den kan bruges er når en bevæbnet mand går ind i en bank eller en fuld mand starter en bil. Jeg vil anbefale at man taler med politiet først inden man laver sådan et setup, så man ikke selv ender med en lang næse og en plet på straffeattesten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Februar, 2013 Batmule76 skrev d. 28. Jun. 2012 kl 18.51 at hun er meldt til politiet for i alt 4 forhold og at politiet tog sagen meget seriøst!! Hvordan kan hun så stadig tage røven på folk. Ærgerligt at denne stakkel stadig kan fortsætte med sit bedrageri! Hun SKAL altså stoppes!! viewtopic.php?f=7&t=722&start=30 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cesso 4 Skrevet 10. Maj, 2013 https://annoncelight.dk/annonce/49850/faa-mig-hele-natten-i-nat-for-kun-1100 Kunne dette være vores "veninde"? Kunne ikke helt genkende stemmen, men ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 11. Maj, 2013 Er det ikke på tide, at får igen af samme mønt? Talte med hende tidligere i formiddags, og hun lød egentlig meget sød, men det er hun åbenbart ikke. Tænkte på, at hun ønsker en sms, før hun giver én adressen, har vi stort set ikke alle et taletidskort til denne lille leg? Hvad med at bombe hende ed aftaler fra disse kort, så får hun ingen reelle kunder i butikken, og når man ikke har mere taletid, så kan man lige så godt købe et nyt sim-kort i stedet for at tanke det gamle op, hos f. eks. Lebara koster det kun 50 koner, og det kunne være et effektivt middel til at stoppe hende, alternativt at booke hende rigtigt og så bare gå igen, når man ser hende med en forklaring om, at man kender hende fra tidligere og ved, at hun er kriminel? Bare et forslag, men lyder det helt tosset? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cesso 4 Skrevet 11. Maj, 2013 https://annoncelight.dk/annonce/49850/faa-mig-hele-natten-i-nat-for-kun-1100 Kunne dette være vores "veninde"? Kunne ikke helt genkende stemmen, men ... Annoncen er ikke slettet, så muligvis er det ikke hende. Hun plejer at slette sine indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 14. Maj, 2013 Bare et forslag, men lyder det helt tosset? Ja. Hvorfor spilde sin tid? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 833 Skrevet 6. Oktober, 2013 Og nu har hun en annonce på sexpiger.dk under navnet Frækkesascha , hvor hun bruger det samme tlf.nr . : 22539492 .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg