DIXIE 15 Skrevet 6. September, 2019 Jeg kan læse, i div. tråde, at der hersker en del tvivl om hvornår Stella er tilbage på Lufthavnsvej. Dette mysterium kan jeg kaste lys over, idet jeg har en aftale med denne vidunderlige mørke skabning i dag kl. 1400. Så til alle jer der har savnet Stella, så er hun altså tilbage nu. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 541 Skrevet 8. September, 2019 (edited) Lidt info om kontakt til stella Og alisa hvis i ikke kan finde det andre steder. så er tlf til hende god fornøjelse . det er samme nr til Alisa....... Gå ikke glip af det . . VH Redigeret 24. April, 2023 af Bryan Mills Tlf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blackdot 30 Skrevet 11. September, 2019 Besøgte hende igår for første gang, bestemt en god oplevelse, forstår nu godt at hun bliver omtalt så positivt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 11. September, 2019 Ja hun er sgu bare dejlig. Nogen der ved noget om hvor længe hun er der denne gang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg