Hop til indhold
kitesurfer2

Melanie - Tantra Studio i Odense

Recommended Posts

Hej alle,

Var her til aften på Odense kanten og aflagde Melanie fra Tantra Studio et besøg. Havde bestilt en time via SMS hos en person som - i modsætning til Melanie - taler dansk, det gik sådan set uden problemer, i første omgang i hvert fald.

Jeg havde på forhånd tænkt at billederne af Melanie nok ikke helt holdt i virkeligheden - og det gør de bestemt heller ikke. Det er hende på billederne, teoretisk set, men hun er redigeret næsten til ukendelighed. Melanie er en ganske almindelig polsk kvinde, som egentlig er pæn nok, men ikke model-typen, som hun er lavet om til på billederne, slet ikke, hverken med hensyn til krop eller ansigt. Men altså, hun er sød nok og egentlig også OK pæn, det første indtryk er bare skuffelse, fordi billederne slet ikke holder hvad de lover.

For mit vedkommende skete der så det, at hun var overrasket over at jeg havde booket en time for hun havde fået at vide at det var 45 minutter. Jeg sagde at den var god nok, jeg havde booket en time - det gik hun så ud og ringede til booking-personen og ville have bekræftet for hun havde en anden kunde senere. Hun kom så tilbage og sagde "nej, du har booket 45 minutter". Det synes jeg var ret underligt at få at vide, for jeg havde booket per SMS og kunne jo se - og også vise hende, hvis hun ellers havde kunnet dansk - at vedkommende havde skrevet "Jeg booker dig 1 time". Det virkede småsuspekt, jeg har fornemmelsen at en eller anden løj omkring det, enten for mig eller hende. I starten var det et problem fordi hun havde en anden kunde senere, men det ændrede sig så til at det var okay, at hun havde ekstra tid.

Massagen var rigtig god faktisk, hun er som sagt sød og kan sit kram og jeg blev meget opstemt, så det var dejligt. Afslutning svensk og tror ikke at man kan få andet. Så tog hun et bad og jeg skulle i bad efterfølgende, hun skyndede lidt på mig, fordi jeg skulle ud inden hendes næste kunde kom. Selve massagen føltes kort i forhold til den time jeg plejer at få og når jeg regner ud hvornår jeg kom og gik og tid med ringe frem og tilbage og bade og så videre kan jeg se, at den har ikke varet meget mere en tre kvarters tid.

Jeg betalte 1300 kroner for en time.

Alt i alt var det en god massage, men jeg stod på gaden med en følelse af at være blevet taget ved næsen. 1300 kroner er dyrt for en times massage og et HJ og det harmonerer ikke med at der bliver snydt med tiden og at man bliver verfet ud i en fart bagefter. Jeg forventer i hvert fald mere, når man betaler så meget mere end de fleste andre steder.

Der er ingen gentagelsesfare, for jeg vægter redelighed højt og det syntes jeg ikke jeg oplevede her - hverken med billederne eller tiden.

Kite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...