Hop til indhold
ras

God thaimassage på Jyllingevej 77

Recommended Posts

Jeg tog en tur til et ret nyt sted på jyllingevej. Det var en torsdag aften omkring 22. Sms'ede og hørte om de var klar til en der ville have en hård massage. Det var de.

Man træder ind i et fjernsynsrum, hvor der sidder et par thai-piger. Kunne høre at to til tre thaipiger gik ind i et andet rum, mens jeg var der, og at det havde bestemt hvem jeg skulle have.

Til massagen. Ung pige i pænt tøj. Jeg lagde mig nøgen op på briksen med ryggen opad. Hun startede med at "knække" min ryg - lidt ligesom kiropraktikere. Lidt overraskende, og gav en mellemting mellem en thaimassage og en oliemassage. Oliemassagen var lidt ligegyldige berøringer, men thaimassagen var virkelig god. Brugte knæ, albuer og sin egen vægt for at give massagen. kravlede bogstaveligt rundt på mig.

Da jeg blev vendt om, var der stor iver efter at give mig massage et vist sted. Men jeg afslog, da jeg lige havde haft sex. Hun prøvede dog få liv i det halvdøde legeme, men droppede smilende til sidst, og spurgte om jeg ville have en anden kvinde til at gøre det. Sagde at det ikke var problemet, men at jeg lige havde aktiv. Hun grinede.

Massage 7 ud af 10

Thaipige 7 ud af 10

renlighed 8 ud af 10

Villighed 8 ud af 10

Ved ikke om de tilbyder samlege, men tror godt at man kan få det.

RAS

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...