Hop til indhold
Bukkake

Antallet af amatører... før og nu, 1970 vs 2013

Recommended Posts

I dag er det jo meget nemt for en 21 årig pige med lommesmerter at lave en lille annonce et sted på nettet og på nogle få dage tjene til Mallorca-turen. Kan se der konstant dukker nye piger op, som hurtigt forsvinder igen. Mit spørgsmål er egentlig om der 1960-70-80érne var færre eller flere af den slags piger. Dengang tog pigerne måske en til en større by og fandt en flise at drive forretning på eller var på natklubber.Hørte engang en historie fra 1980érne om en ejendomsmatador, som på sit kontor havde en sofa klar til unge kvinder som søgte en lejlighed, den gik nok ikke i dag:) Og Simon Spies kunne godt på et tilfældig cafe tilbyde unge piger penge, uden nogen løftede et øjenbryn. Så jeg spørger ud til de mere modne og erfarne på dette forum og hvad deres fornemmelse siger dem, evt krydret med nogle historier fra dengang..

Del dette indlæg


Link til indlæg

I dag er det jo meget nemt for en 21 årig pige med lommesmerter at lave en lille annonce et sted på nettet og på nogle få dage tjene til Mallorca-turen. Kan se der konstant dukker nye piger op, som hurtigt forsvinder igen. Mit spørgsmål er egentlig om der 1960-70-80érne var færre eller flere af den slags piger. Dengang tog pigerne måske en til en større by og fandt en flise at drive forretning på eller var på natklubber.Hørte engang en historie fra 1980érne om en ejendomsmatador, som på sit kontor havde en sofa klar til unge kvinder som søgte en lejlighed, den gik nok ikke i dag:) Og Simon Spies kunne godt på et tilfældig cafe tilbyde unge piger penge, uden nogen løftede et øjenbryn. Så jeg spørger ud til de mere modne og erfarne på dette forum og hvad deres fornemmelse siger dem, evt krydret med nogle historier fra dengang..

Dengang tilbage i 70'erne da jeg startede som "besøgsven" :), da var der skam også private piger. Der var naturligvis ikke de samme annonceringsmuligheder som i dag.

I stedet tog pigerne ind og fandt en flise eller de tog på natklubber og fiskede kunder.

Antallet ?? Tjaee.. det er jo svært at vurdere, men mit bud er at der i dag er langt flere der på "hobbyplan" smider en annonce ind på nettet, end der dengang var piger der tog på natklub eller flise.

Mon ikke også det hænger sammen med udviklingen i samfundet ?, der er trods alt mere åbenhed om og accept af branchen i dag.

Internettet er jo også med til at sprænge rammerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...