Hop til indhold

Recommended Posts

Grunden er nok at de fleste shemale/transer osv. i bund og grund foretrækker selv at være passive ved sex og kun er aktive mod betaling.

Men hvis du spørger pænt og stiller det rette beløb i udsigt mon så ikke at det lykkes.....;)

Uanset hvad så held og lykke.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Asger87 skrev, for 4 timer siden:

Ja, men jeg synes de ser så atttaktive ud. Har godt set dem. Plus jeg vil gerne have tre

 

Men tak for svaret. 

Har du set dem IRL ? jeg er vendt om i døren flere gange da de huserer under forskellige fake profiler - så ha en back-up plan

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, den 5.9.2019 at 17:10:

Grunden er nok at de fleste shemale/transer osv. i bund og grund foretrækker selv at være passive ved sex og kun er aktive mod betaling.

Men hvis du spørger pænt og stiller det rette beløb i udsigt mon så ikke at det lykkes.....;)

Uanset hvad så held og lykke.....

Denne anskuelse er der ingen belæg for. Det er en myte lissom den om, at der altid er en "Mand" og en "kvinde" i et homoseksuelt forhold. Der findes eksempler på rene tops og rene buttoms, men i de fleste tilfælde er de pågældende både til det ene og det andet, helt afhængis af situationen og af partneren. Fuldstændig lissom kunderne til købesex med shemales. De er ofte også til kvinder (GGs). Og både dominante og submissive. Den verden er så stor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter2727 skrev, for 1 time siden:

Denne anskuelse er der ingen belæg for. Det er en myte lissom den om, at der altid er en "Mand" og en "kvinde" i et homoseksuelt forhold. Der findes eksempler på rene tops og rene buttoms, men i de fleste tilfælde er de pågældende både til det ene og det andet, helt afhængis af situationen og af partneren. Fuldstændig lissom kunderne til købesex med shemales. De er ofte også til kvinder (GGs). Og både dominante og submissive. Den verden er så stor. 

Delvist enig. Selvfølgelig kan man ikke generalisere 100 % men jeg vil stadig vove den påstand at det så i hverfald drejer sig om 90+ %

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...