Hop til indhold

Recommended Posts

Ja jeg ved godt det er lidt for meget, men jeg tænder på tanken, med en storbarmet pige ,

der ligger på ryggen, med hovedet ud over kanten, med åben mund og fri bane, og så ellers i bund så nosserne klaskes  imod hendes næse /mund

Det skal selvfølgelig være økoblow

Hvem her på Sjælland, tror i man kan lokke til det. Hun skal selv kunne lide det./tænde på det 

Det skal jo ikke være et overgreb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, den 5.9.2019 at 14:05:

Ja jeg ved godt det er lidt for meget, men jeg tænder på tanken, med en storbarmet pige ,

der ligger på ryggen, med hovedet ud over kanten, med åben mund og fri bane, og så ellers i bund så nosserne klaskes  imod hendes næse /mund

Det skal selvfølgelig være økoblow

Hvem her på Sjælland, tror i man kan lokke til det. Hun skal selv kunne lide det./tænde på det 

Det skal jo ikke være et overgreb

Fandt du en... Med stor barm? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jesper.

Som du kan se på Jonasn , indlæg, som også er fra mig

Er Sabrina det perfekte valg, jeg ville bare høre om i kendte andre der var lige så gode

Men Sabrina, er skøn, men hendes billeder viser hende ikke retfærdighed, på billederne ser hun meget buttet ud,

Det synes jeg ikke hun var , hun er kun ca 160 høj, og har virkelige en small talje, og en skøn røv.

Men da hun lå på ryggen og mine hænder kæmpede med hendes skønne babser , og lillebamsen bare gik i bund i hendes hals.

Skøn oplevelse. bliver nødt til at booke hende snarest . Suk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, den 5.9.2019 at 14:42:

@Bamsen jeg kan varmt anbefale @Tekla og Balleri. De gør det til UG og kryds og bolle. ;)

 

umiaqse skrev, den 6.9.2019 at 07:34:

Glöm inte Mette-Tösen... :wub:

Hon Er helt otrolig..

 

Ingen af de tre har vel "store bryster"? Giver Tekla øko blow? Der fremgår ikke af den annonce jeg kunne finde.

 

Jeg ville prøve at spørge de polske Jessy og Alice, som er i Vanløse, når de er i landet (tilsyneladende kommer de til oktober engang).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
Bebop skrev, for 6 timer siden:

Ingen af de tre har vel "store bryster"? 

Nej, du har helt rätt..

Sorry, skulle varit tydligare med att jeg avsåg ”Facefuck” delen av efterlysningen.

Storleken på deras bryster har @Varmemester redan så vackert beskrevet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...