Hop til indhold

Pamella, anyone?

Featured Replies

• 2 months later...
Skrevet

Jeg er også super nysgerrig, men er lidt bekymret da hun holder til i Rødovre i et af de steder der plejere at være berygtede for dårlig kvalitet ...

Skrevet

Who the fuck is this Guy Mr. Anyone ???

• 2 months later...
Skrevet

ja, jeg har lige været der hos hende, og det vil jeg varme anbefale. Den eneste minus for mig var der at jeg kom for tidligt, så var det Game Over, selv om ville jeg have forstætte at kneppe hende. Hun er lækkert hvis man kan lige kvinder med former: hun har 2 kæmmmper naturlige patter, og tungekysser for real :-)

Jeg købte kun 15 minuter (heldigvis , der jeg spermede så hurtigt ). Efter et ok blow, slikkede jeg fissen og rimmede hende... så var der tid til at betjene hendes store bryster, og mens jeg lejede med dem begyndte jeg langsomt min pik at finde vejen ind i fissen. Det var ikke mening at jeg skulle knalde hende uden kondom (læst jeg bageefter at hun gøre det uden med i prisen). Det skulle have været kun lidt forspille, og der jeg spurgte om jeg ikke skulle have kondom på , svarede hun: du bestemmer:shock:... jeg skulle bare ikke komme ind i fissen, sagde hun. Men det var næsten for sent, og jeg nåede at tage pikken ud og komme  med det samme :wacko:.. det var ikke det jeg ville, desværre.

Men pigen er glad og smilende og taler super fint engelsk. Stedet er nemt at komme og relativ diskret.

Jeg må komme igen for at være færdig med jobbet , helt sikkert :)

Skrevet

Har du lige været der!?

Annoncen er da ellers død Og tråden er fra 5 september 2019

Er der et andet link, det skulle vise hvem vi taler om?

Redigeret af CphGuy

Skrevet

Frisk anmeldelses 

/Guy

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.