Hop til indhold
Bobo67

Afspiller

Recommended Posts

Richard Kimble skrev, for 3 timer siden:

VLC Media Player virker altid! ;)

Kære Richard Kimble:)

Ja - VLC Media Player er den mest stabile der er på markedet i øjeblikket. Den er udviklet som opensource og tilgængelig for alle, så husk derfor jævnligt lige at donere 2 - 3 dollar.

Som download bruger jeg selv "FreeMake Video  Converter" - ligeledes stabil og udviklet som opensource og tilgængelig for alle - - - 

Begge har de mange extra faciliteter og løbende opdatering.

Jeg har haft begge i 5 - 6 år efterhånden og de virker upåklagelig og der er ikke noget løbende snigende sig ind med månedlig betaling. Derimod er det frivilligt at donere til begge. Jeg donerer et par dollar til begge 3 - 4 gange årligt.

En ny app til download fra tv som jeg nylig installerede  TV4ever kan jeg også anbefale. Søg på nettet - det gik meeeget stærk da jeg downloade den, og så vidt jeg husker foregik det vistnok gennem Google Playbutik eller noget andet Google et eller andet. Kommercielle kanaler kan ikke downloades;  men DR og andre tilsvarende kan og tilmed i en rigtig god kvalitet, og vær samtidig foreberedt på at bare 1 times TV kræver omkring 1GB 

Jeg savner stadig Windows Media Player som havde funktionen "RIP" - rippe - overføre fra CDér til ny digital lagring i harddisk eller USB stick. Jeg har så mange af mine CDér som endnu ikke er konverteret. Den sidste udgave af WMP der kunne rippe døde sammen med PCén der brændte af i et lyn og tordenskrald lige husets tagryg:cry:

Mange hilsner

Nye tider

1GB =gigabyte /1GB = 1000MB !!   - -   ikke gangbang :P:P:P :wub::P:P:P

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...