Hop til indhold

Recommended Posts

https://sugardaters.dk/show?alias=storebryster84

Tilbyder massage med happy ending.
Hun er køn og fast i kødet :-)

Massagen er fremragende hun kan virkelig tage fat og bruger en neutral olie, så hvis du går efter en seriøs massage er det rigtig godt. 
Men hvis man forventer en masse li´r under massagen bliver man skuffet, det er der ikke noget af, det kunne ellers være frækt hvis hun gav lidt pikmassage undervejs og et sut eller to. Til gengæld er hun trusseløs og du må røre overalt.
Alslutningen var et udmærket blowjob uden gummi, men hun sluger ikke ej heller vil hun have sperm i munden. Om hun er til samleje ved jeg ikke.
Var der en time og kunne godt finde på at besøge hende igen for massagens skyld.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Pacer - DEJLIGT med en anmeldelse af en SB. Det "mangler" her på siden, men det er nok svært som pigerne skifter navn mm. Kan du sige noget om hvad du måtte give for en time, og om brysterne sidder godt, eller "hænger"? Og var det tillige adgang til dem under massagen?

På forhånd tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yep det kan jeg godt.
Brysterne er store og 100% naturlige så de står ikke vinkelret ud, men jeg synes bestemt de er dejlige.

Der er adgang under massagen men du ligger på mavsen på en massagebænk så de er ude af rækkevidde, til gengæld har hun ikke trusser på og hun bliver dejligt våd når man leger med undervognen. 
Jeg gav 1000 kr og synes det er pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, den 5/9/2019 at 12:11:

Yep det kan jeg godt.
Brysterne er store og 100% naturlige så de står ikke vinkelret ud, men jeg synes bestemt de er dejlige.

Der er adgang under massagen men du ligger på mavsen på en massagebænk så de er ude af rækkevidde, til gengæld har hun ikke trusser på og hun bliver dejligt våd når man leger med undervognen. 
Jeg gav 1000 kr og synes det er pengene værd.

Hvor i landet holder hun til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bøje skrev, for 1 time siden:

 

Ved kemi, siger rygterne at der er fp muligt ... 

bøje

Det er ikke kun et rygte ;)

jeg har besøgt hende et par gange, hvor det er endt med hed svedig sex efter massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Håndværker skrev, for 11 timer siden:

Det er ikke kun et rygte ;)

jeg har besøgt hende et par gange, hvor det er endt med hed svedig sex efter massagen.

Cool, hvad giver du få sådan en tur i kassen med hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer til at slette min profil. Sikke en skam at nogle ikke kender et ord der hedder diskretion....  I må godt takke Pacer og nogle andre :)

Og jeg ved godt hvem du er Håndværker.... Fordi det som vi havde sammen sker ikke så tit. Meget sjældent, kan jeg godt sige. Jeg vidste ikke at det var din plan, at skrive offentligt om det.... Dumme mig.... Så.. Slut med min profil på SD. Held og lykke med andre :)

Hilsen SB84

Redigeret af sb84

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi for længe siden.... Bad om massage og HJ... 

Hun bad mig om at vende mig om og hun begyndte stille og roligt at gøre sig til for at lege med lillemanden, fik taget hende på røven.... Hun gav mig et ret god gang hånd og ente med at sutte mig lidt, sidste var ikke planen men hun bad bagefter om 1000,-   følte mig lidt snydt i prisen da jeg ikke havdbedt om blæs, men betalte og sagde pænt farvel.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa SB

Ekans her. Vi har mødtes for ikke så længe siden en sen aftentime via SB og SMS. Men nu har du jo slettet, så hvordan finder jeg ud af om du har en tid igen? 

Hvis du kommer på SB igen ved du nok hvem jeg er og kan finde mig der?

Jeg kunne godt bruge en gentagelse :-)

kh K

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...