Hop til indhold

Recommended Posts

dejlig lille klassisk sexklinik. her får man hvad man bestiller, 20 minutter med fuld knald på sexen for 500 kr. pigen er sød og charmerende, et par kilo på sidebenene, men ikke fed, men til gengæld store bryster for en thai. jeg har besøgt stedet mange gange, også den gang det var Pim der holdt til der, klart anbefalelsesværdigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Niks desværre ikke pimpa som jeg iøvrigt tror har forladt branchen.

Nej det sted jeg her taler om er et andet, men på samme gade, og pim er der heller ikke mere. Den pige jeg skriver i nr. 1 ved jeg ikke hvad hedder, men hun kan nogle fantastiske bevægelser, og har i det hele taget en rigtig god teknik, noget jeg normalt ikke tænker over, men det her er altså udover det sædvanlige. Men måske er jeg også bare heldig med god kemi med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er også længe siden jeg har hørt noget til Pimpa. Så jeg havde jo på fornemmelsen, at det var slut.

Ak ja, så må man jo nøjes med minderne 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jogge har du link og/eller telefonnummer til Pim og Ålborggade 1...?

Tror ikke de har hjemmeside, og jeg har åbenbart formuleret mig uklart. Pigen jeg var sammen med er ikke Pim, hun er der vidst ikke længere. Jeg var sammen med en anden pige hvis navn jeg ikke husker. jeg skal forsøge at finde et telefonnummer til dem, måske jeg skulle aflægge hende et besøg...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jogge, du har sådan set formuleret dig klart nok - det var mig, der misforstod ;)

Hvis du på et tidspunkt får navnet på den thaipige med pænt store bryster, som du mødte sidst du var på stedet, vil jeg være meget interesseret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun hedder Poo, og jeg syntes hun er et virkeligt lækkert knald. ikke modelagtig, men sød og utroligt servicemindet.

jogge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for navnet, Jogge :P

Så mangler vi bare telefonnummeret... ;)

Googlede mig selv frem til følgende: Tlf.: 5030 9359

men om det stadig er aktivt, får vi at se?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis Poo er hende jeg mødte for en llle måned siden - først på eftermiddagen så er hun hot og en vildkat. Med et ok orisniveau - 1000 for 1/2 time all inkl. Og hun går til den........sexuelt. Massagen var ok standard men derfra gik det nun opad.

Kys og kæl krydret med superfransk. Sex i flere positioner og med søde lyder fra hende da jeg dykkede ned og smagte hende..... afslutning lige i munden. Glemte helt at høre om hun var til sport i 2'en....

Måske næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun bekræfte anprisningen.

Meget lille kvinde med små søde bryster, lille røv, der overraskede med rund- og fasthed ! Før hun smed kjolen var jeg sikker på, at den ville være skuffende flad....

Jeg spurgte Mamasan efter Pim, og hun svarede bekræftende. Kvinde selv sagde også hun hed Pim, men kan godt have på fornemmelsen, at hvis man spørger efter Olga, ja så er det, hvad hun hedder i dag....

Anyhow, hun var meget, meget sød. Lækker at røre ved, fransk uden, modtog med glæde fransk og reagerede som om hun kom. Det tror jeg så også på.....

Havde bestilt fransk-dansk til 500 for 20 minutter uden massage, og det fik jeg. Hun red mig til sidst, og jeg stoppe hende flere gange for ikke at komme, til sidst sagde hun times up, og det var den sådan set også, så fair nok, at jeg lukkede handlen med at tage hende bagfra. Smuk, lille røv...

Også bagefter var hun meget sød og betænksom, sagde endda tak for at du kom i dag og krammede !

Og så skal jeg lige have med, fordi en tidligere anmeldelse forsvandt, at jeg måtte prøve de to veninder, der ind i mellem reklamerer fra Søborg. Det gør jeg så ikke igen. Lidt for prof, selv om de var snakkesalige og venlige nok. Men overhovedet ingen tænding fra deres side. Det var som om, at bare det, at de var to, var en liderlig gave i sig selv. Ligegyldig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...