Hop til indhold
prøvemanden

sabina1 trapkasgade

Recommended Posts

Hej var lige omkring trapkasgade mandag, og ville se hvem der var på..

http://massage.side6.dk/sabina1

havde vagt.

hun var ledig, og jeg kom ind, en pæn modne dame, i hvid fræk tøj tog imod. kan godt være en milf

hun har en del tusser, på benet og hele ryggen.

man kan se hun har fået børn på maven og hun har bryster som hænger naturligt.

hun ikke naturlige blondine... hun mandag meget mørke rødder...

men hun frisk og glad.

bliver overbevist om at hun kan give en ok oplevelse.

giver 700 kr for fransk og dansk begge dele med gummi.

jeg kommer af tøjet og gummiet kommer på, hun sutter godt, skifter mellem hurtigt og langsom...

hun ok til blow, fin øje kontakt.

hun vil vil sætte sig oven på, ridder helt i bund, og og op, det er ok, hun smiler og laver de vanlige luder lyde,..

får hende vendt om på rygge og ligger og køre hun stønner og laver lyde, hele tiden øjekontakt og smiler...

får afslutte, hun snakker og er venlige og siger pænt farvel, da jeg går ud af døren

skala 13:

sex: ok, ikke fantastisk eller hot, men som hjemme under dyne :D . 7

stedet: kendt sted i århus.. ikke så diskret, alle ved hvor du går hen når du går ned af trappen 8

pigen: kan være milf, men er hun ikke, hun almenlige, lidt slidt i kroppen og ansigt, hun har en del tatoveringer, er du ikke til det, er hun ikke sagen. hun venlige smilede og rar., en behagelige pige, det trækker op. 9.

prisen: standart. 700kr, tja kan leve med det, men andre piger har super fransk fra det samme beløb.

oplevelsen; gennemsnitlige, måske jeg bedre vant fra mine fast piger og dem jeg kender privat :) , vi kommer til afslutning og hun har ingen hastværk, men føler ikke wow eller andet, men hun rigtigt sød og venlige, så kan man se bort fra hun ikke en ung top model, hun giver sig tid til dig, og det venlige behandling trækker op til et 8 tal.

gentagelse faktor: 7, tja jo hvad skal jeg sige, den venlige behandling fra start til slut, smilet, og tatovering, jeg personlige finder fræk og sexet, trækker op, sex trækker ned...

så måske en dag jeg tilfældigt er forbi, men ikke en pige jeg vil søge efter.

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig i at anmeldelsen af Sabina er god og dækkende. Det kan jeg sige efter selv at have besøgt Sabina. Dog kun en enkelt gang. Det bliver for mit vedkommende ikke til flere besøg, for som der står i anmeldelsen, skal man være til tatoveringer på pigen. Men det er der heldigvis for Sabina mange, der tænder på. I Trepkasgade kan man altid finde en sød kvinde. Trepkasgade er efter min mening stedet i Østjylland/Aarhus, hvis man ønsker at forlyste sig med voksne kvinder, der giver valuta for pengene. Jeg har selv besøgt 'butikken' i flere år og sjældent gået skuffet derfra. Jeg vil tro, at de fleste her kan finde en kvinde efter deres 'smag' og lyster. Desværre er to af stedets populære kvinder, nemlig den kønne blondine Tess og den smukke brunette Laura, næsten altid optaget. Ikke underligt! Begge kvinder er meget sexede og fyldt med indlevelse, så hvis er man så heldig at få en tid hos en af dem, er den eneste skuffelse hver gang, at besøget kun varer så kort tid.

Jernmanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...