Hop til indhold
vestnudisten

Tantra massage i Freiburg

Recommended Posts

Jeg var i Freiburg i sommers, og havde bestemt mig for at prøve Tantra. Jeg havde forberedt mig hjemmefra med tlf. nr., adresser og beskrivelser. Det viste sig at der var mange Tantra muligheder på de kanter.

Den da slaget skulle stå, ringede jeg til mit første valg for at spørge om der var ledigt, det var der ikke, så valget faldt på : http://www.amakido.de/ueber-uns/team/christina

Jeg ringede til stedet i den forventning, at det var et massagested, men det var det ikke, jeg skulle ud til Christina, så jeg fik en adresse i udkanten af byen, i nogle høje boligblokke. Jeg fandt stedet og tog elevatoren op, 12 etage eller noget i den stil.

En smule nervøs ringede jeg på, og den sødeste 30 årige blonde pige lukkede op, iført rød kjole, bare tæer og stort smil. Jeg blev vist ind i stuen og der fik vi en lille snak om Dk, sprog og vejret, det fik mig til at slappe mere af. Pengene skifter hænder 240 euro for 2 timer.

Hun spørger om jeg vil dusche, og jeg siger ja tak og tager en kort dusch. Jeg har fået et stort tørklæde med, det skal jeg tage om livet, det når til ned under knæene

Jeg bliver vist ind i et lille værelse med en stor madras i midten af lokalet, blomster, levende lys og stille musik.

Hun er også iført et tyndt klæde der dækker bryster og underliv. hun ser stadig rigtig sød ud. :)

Jeg skal lægge mig på madrassen og så begynder massagen og den står på i 2 timer. Et stykke inde i seancen tager hun mit lændeklæde af , og hun bliver også nøgen og det gør hende bare endnu skønnere. Hun berører og føler overalt på min krop. Alt i et stille og roligt tempo.

Og hele tiden nærmer hendes berøringer sig mine ædlere dele, og hun ender med at holde pikken ligeså stille i hånden. Jeg er på randen af eksplosion, men vi trækker vejret i samme takt, dybt. Og nydelsen trækkes ud. Alt ender til stor fornøjelse for mig, er helt smadret bagefter.

Bad igen, en lille snak igen i stuen, og så farvel.

Havde Christina boet i Dk, var jeg fast kunde......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fantastisk beskrivelse. Jeg ville også være kunde der.

Kom endelig med flere af disse anmeldelser fra tantra i Tyskland.

Sjovt nok opgiver de ikke adresse på hjemmesiden, men du skriver Freiburg. Er det det Freiburg der ligger ved den Tysk/Franske grænse? Der er vist flere byer af det navn i Tyskland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som en virkelig dejlig oplevelse :D .

Jeg har prøvet tantra nogle gange. Det er rigtig lækkert, hvis det udføres af en professionel, der ved, hvad hun gør.

Jeg er desværre aldrig nået op i de højder, hvor man får tantrisk orgasme. Jeg tror, jeg spænder for meget :? . Men en stor oplevlse er det da.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som en virkelig dejlig oplevelse :D .

Jeg har prøvet tantra nogle gange. Det er rigtig lækkert, hvis det udføres af en professionel, der ved, hvad hun gør.

Jeg er desværre aldrig nået op i de højder, hvor man får tantrisk orgasme. Jeg tror, jeg spænder for meget :? . Men en stor oplevlse er det da.

Hos hvem? Hvad, beret, fortæl, ytre, skiv, gør noget så vi kan blive oplyst :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos hvem? Hvad, beret, fortæl, ytre, skiv, gør noget så vi kan blive oplyst :)

Sikke ivrig, du blev, gamle ven.

Nå, siden det er dig, så skal jeg løfte en flig af sløret:

Første gang var for et par år eller tre siden. Det var hos Connie (http://www.wellness-tantra.dk), dengang hun havde en filial på Vigerslevvej i Valby. Nu har hun kun klinik i Ringsted.

Connie er en moden og tiltalende kvinde i 40'erne. Hun bruger hele kroppen under massagen, og det er særdeles behageligt at blive trykket godt ned i madrassen, når hun b2b-ruller hen over een. Det er også ret frækt, når man kan mærke hendes ikke helt nybarberede underliv bevæge sig hen over een. Det gør skam indtryk på glædesprederen.

Jeg fik også lingam- samt prostatamassage. Det sidste med en lille summende dims, som hun stak op i hæmoridetunnellen. Det havde jeg aldrig prøvet før, og jeg havde nærmest fornemmelsen af at skulle på toilettet. Men det er måske et spørgsmål om tilvænning?

Hvorom alting er, så endte det jo med, at lingam måtte yde naturen sit velfortjente debitum.

Jeg kan huske, at jeg incl. weekend-rabat gav 2.100 for 1,5 eller 2 timer.

Hvis man er exhibitionist, er Connie den helt rigtige at besøge ;) Hun har nemlig en stor køter liggende og glo på under hele forestillingen :lol::lol:

Jeg kunne dog forestille mig, at det var en sikkerhedsforanstaltning mod overfald.

Næste gang, jeg var til tantra, var her i det tidlige forår hos Cecilie L (http://www.pigevaerelset.dk).

Hun deler en lækker klinik i Valby med Susanne Legelyst og havde vist lige på dette tidspunkt afsluttet sin uddannelse som tantramassør. Hun opererer også i Århus – men dér har du vel været?

Cecilie er en lille væver kvinde sidst i 20'erne. Ganske køn og meget behagelig at være sammen med. Som et særsyn i vore dage har hun væg-til-væg tæppe. Jeg har skrevet andetsteds, at hun er ret stille, men allerede ved andet besøg tøede hun en del op og havde ikke noget imod at sætte sig og hyggesnakke, mens jeg tog tøjet på og drak den sidste rest kaffe.

Jeg har intet ondt at sige om Cecilie. Tværtimod. Hun har min bedste anbefaling

Første gang gav hun mig 1,5 timers tantra. Prisen var 2.400, men så fik jeg også fuld penetration. Cecilie har nemlig – i modsætning til andre tantramassører – også sex på menuen.

Anden gang, jeg var hos hende, fik jeg 0,5 times tantrapirring til 1.100 kr.

Det var en lidt anderledes oplevelse, for her fik jeg bind for øjnene og blev bundet. Jeg plejer normalt at være et ret kontrolleret menneske, så det var lidt mærkeligt at overgive sig sådan til en andens nåde og barmhjertighed. Men egentlig ret ophidsende.

Så tog hun ellers fat med diverse former for legetøj, f.eks en kildende fjer. Det var meget behageligt. Undervejs monterede hun en regnfrakke og satte sig op på glædesprederen. Da dette ikke umiddelbart gav udløsning, fik jeg lingammassage, indtil naturen også måtte gå sin gang her. Jeg fik nogle måneder senere samme tur af Gina Faith i Rødovre.

Mit tredie tantrabesøg fandt sted midt i april. Det var hos Jeanette i en privat villa i Brønshøj (http://www.cph-tantra.dk). Jeg skrev en anmeldelse af besøget på Gimel, men kan da godt give besøget et par ord med på vejen her på EG.

Jeanette er en flot og tiltalende kvinde på 38. Hun er også behagelig at tale med. En seance indledes med en samtale, hvor hun prøver at få et indtryk af, hvem man er, og hvilke blokeringer, man eventuelt har.

I modsætning til Cecilie L har Jeanette en spirituel indgang til massagen, og man skal slet ikke forvente sex. Hun giver den sædvanlige tantra med bl.a. b2b-øvelser hen over kroppen og benytter diverse hjælpemidler. Man får dog en fin lingammassage. Jeg havde nok ikke lige dagsformen, for jeg nåede ikke at levere hverken tantrisk orgasme eller almindelig geyser.

Under hele massagen var Jeanette topløs, og man måtte faktisk gerne røre ved hende. Hun sagde, at hun var klar over, at det var næsten umenneskeligt for en mand at skulle holde fingrene fra hendes bryster. De var nu også ganske indbydende og velproportionerede.

Ellers havde Jeanette et par hudfarvede trusser på under hele forløbet. De blev selvfølgelig hurtigt nassede af olien. Dem kunne jeg nu godt have undværet.

Ja, Århuselsker, det var et par få ord om min "tantriske periode".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fantastisk beskrivelse. Jeg ville også være kunde der.

Kom endelig med flere af disse anmeldelser fra tantra i Tyskland.

Sjovt nok opgiver de ikke adresse på hjemmesiden, men du skriver Freiburg. Er det det Freiburg der ligger ved den Tysk/Franske grænse? Der er vist flere byer af det navn i Tyskland.

Ja, det er Freiburg mellem Strassburg og Basel.

Og adressen mangler, det skyldes nok at det er hjemme privat hos pigerne, telefon nummeret du ringer til er nok bare et kontor der deler kunderne ud til de tilmeldte piger.

Og det er min eneste tantra oplevelse i tyskland, så jeg kan ikke hjælpe med flere erfaringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilken vidunderlig oplevelse havde jeg fra det øjeblik, jeg indstille mund inde i denne unikke lidt massagestudio (Salon Deliama i Freiburg), med meget nice opholdsrum. Og min massage behandler (Sonja) overskredet mine forventninger giver en stor massage! Jeg følte transporteres til et andet sted. Anbefales meget!

http://erotic-massage.salon-deliama.de

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...