Hop til indhold
LarsB

Mai i Hammerum - en glædelig overraskelse

Recommended Posts

Linket først 

https://annoncelight.dk/showad/260335

Var lige kommet ud fra den "grønne" Thaimassage, som jeg besøger hver uge, bare for massagens skyld. Jeg ved ikke hvad der gik af den ellers fromme pige, men der blev pirret, snuset, kælet for banditten som aldrig før og hun sluttede legen med at hviske i mit øre "dit blodomløb er meget fint". Der lå jeg så med flaget helt i top, uden mulighed for videre, da hendes chef stod 2 meter fra os på den anden side af forhænget.

Jeg forlod klinikken liderlig som sjældent og havde lige en køretur fra Aarhus til Holstebro, fik forsøgt kontakt med min gode veninde i Silkeborg, Brædstrup og Bording uden held, så ind på nærmeste rasteplads og på annoncelight.dk...... og heldigvis var der lige en interessant ubekendt, med en forfærdelig tekst i annonce og gode billeder, fik aftalt tid 20 minutter senere. 

Mai var hurtig ved døren og vi fik aftalt, 1 time fp med økoblow til kr. 1.200.

Hun spurgte på hendes udmærkede engelsk om vi skulle bade sammen inden, så hurtigt af kludene og afsted, her blev intet område glemt og jeg kunne nyde hendes lækre krop og måske lige hårdt nok pumpede silikone babser, men alt andet var til topkarakterer. 

Massagen, som egentlig ikke var nødvendig, var super god, men tog som altid alt for lang tid ;-) blev vendt rundt, lidt mere massage og fik så endelig det mest fantastiske økoblow, hvor boller, skaft (kalder man det vel uanset længden) og hoved blev slikket og kysset, som var det hendes yndlings is en varm sommerdag, havde på det tidspunkt været liderlig siden jeg forlod Aarhus, så måtte kalde til pause og tilbyde en slikketur, som hun tog godt imod og virkede efter hensigten, da hun kom tilbage i kampen, var banditten på nedadgående og smilende gik hun igang med samme indstilling som 10 minutter før, det var himmelsk og blev kun afbrudt af et kondom der lige skulle rulles på, inden hun fik redet den af. 

Vi havde hele vejen en super god kemi og sluttede i badet igen, hvor alle de ellers rene områder blev checket endnu engang.

1 time og 15 minutter senere stod jeg storsmillende på fortovet, i en by jeg ikke kender og en forbipasserende mandlig cyklist sendte mig der størst smil, ingen tvivl om han viste hvad jeg havde oplevet :biggrin:

Hammerum en by jeg helt sikkert kommer forbi igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Påopdagelse skrev, for 5 timer siden:

Lyder jo godt 

hvordan var lokalerne ? Diskret ?

køn pige ?

vh

Rimelig diskret, med mulighed for parkering i gården, stor lejlighed med fine rum og gode brede massagesenge.

Hun deler den med en anden pige, som egentlig også er interessant, men her er alt med gummi. 

Mai er en flot pige, smilende, glad, god røv, slank og service minded. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsi skrev, for 14 timer siden:

Hej LarsB

Hvem er den "grønne" thaimassage i Århus

vh

Århus og omegn, men uanset bliver jeg nok nød til at holde den for mig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...