Hop til indhold

Nadia in Odense

Featured Replies

Skrevet

Nogle der har været forbi Nadia endnu eller er villige til at tage en for holdet? 

Hvis billederne er ægte er det noget af et besøg vi har fået denne omgang hold kæft hun ser dejlig ud på billederne

https://annoncelight.dk/showad/282092

håber en er villig til at tage en tur forbi :P

Skrevet

Jeg kunne finde på at tage en for holdet :) for hold da op hun der dejlig ud 

Skrevet

Jeg synes da hun ser ualmindelig trist ud på stort set alle sine billeder, et smil havde pyntet lidt...   men ellers ser hun godt ud, det må jeg tilstå

Skrevet
sextossen skrev, 1 time siden:

Jeg synes da hun ser ualmindelig trist ud på stort set alle sine billeder

Hvis du var blevet voldtaget så hårdt i Photoshop ville du sgu også se trist ud... ;):huh:

Skrevet
  • Author

I må meget gerne skrive her eller lave en anmeldelse hvis i tager på besøg jeg er ret nysgerrig :razz:

Skrevet
stivpik93 skrev, for 17 timer siden:

I må meget gerne skrive her eller lave en anmeldelse hvis i tager på besøg jeg er ret nysgerrig :razz:

DIY :)

Skrevet
  • Author

Har overvejet det men har lige købt anden bil denne måned så pengene er små :)  men måske hvis ingen andre ender med at gøre det ellers tager hun sku nok bare hjem når der ingen kommer

Skrevet

Stadig ingen, der har fået en tur hos hende og vil dele deres oplevelse? :) Ellers vil jeg kigge forbi hende i aften. Der er sgu uro i bukserne i dag, og hun ser ret sprød ud. 

Skrevet

Hun var desværre smuttet videre til Kolding da jeg prøvede at få en aftale i hus. 

Skrevet

Jeg opsøgte hende i Kolding og gik igen: Faktisk vil jeg ikke HELT udelukke at det kunne være hende på billeder for nogle år siden, nogle færre kilo og så den ovenfor omtalte voldtægt i Photoshop. 

Det er klart bedre at bruge pengene på en ny bil.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.