Hop til indhold

Hvem skal man vælge?

Featured Replies

Skrevet

Hej alle, 

Jeg har i en længere periode stået på sidelinjen og læst spændt med på jeres anmeldelser mv. (tak for dem) NU er jeg klar til at blive ind skiftet i kampen.

Jeg havde min første oplevelse (med en thai) i sidste uge - hvor jeg langt om længe tog mig sammen til at besøge den netop hjemrejste KitKat i Aarhus (Viby) - det endte jo med at men blev bidt at det …

Jeg har derfor en ny oplevelse i kikkerten men er lidt i tvivl hvem det skal være, hvorfor jeg håber en venlig sjæl vil hjælpe.

Jeg kigger og har læst en del om:

Cream i Århus (kan desværre ikke se et billede af hende) 

Det samme med:

Lisa og Cherry i Vejle (nok Cherry)  

Hvem af dem vil i anbefale?/vælge jeg kan ikke nå begge steder, da jeg rejser tilbage (bor og arbejder i udlandet) 

Skrevet

Jeg ville personligt vælge. Jasmine i Ny Banegårdsgade -ikke den yngste, men for dælen hun er god

Skrevet

Hvis du også kikker på Vejle, er der rigtig mange som få superanmeldelser. Personligt er Beer, Ten og Kayly mine favoritter, de får så rigtig mange roser her på EG :):smile:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.