Hop til indhold
Guest BM29

GP der giver kropsmassage KBH/omegn ?

Recommended Posts

Guest BM29

Findes der en dansk/skandinavisk  GP i omegnen af, eller i København der giver erotisk kropsmassage med afslutning (svensk/fransk ? ) 

Gerne en GP med massagebriks og iført kittel/uniform ? 

 

03092019.jpg

Redigeret af BM29

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Alkoholikeren skrev, for 56 minutter siden:

måske @malle1980 hun har fine og fuldt ud berettigede gode anmeldelser herinde. 

Har kontaktet hende tidigere, desværre er hun ikke med på ideen om at være lidt "officielt" påklædt i kittel/uniform . 

Synd, for hun lyder som et fantastisk bud . 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 11 timer siden:

Har kontaktet hende tidigere, desværre er hun ikke med på ideen om at være lidt "officielt" påklædt i kittel/uniform . 

Synd, for hun lyder som et fantastisk bud . 

 

 

Der er flere årsager til det. Generelt er det fordi, jeg skal kunne massere frit, man bevæger sig en del og det er svært at massere ordentligt og behageligt i en uniform. De fleste alm massører har gerne en form for t-shirt på og lidt løse bukser når de masserer, så man bedre kan bevæge sig. En smart sygeplejeuniform sidder tæt og stramt og det er svært at bruge sine arme. Oprindeligt så havde jeg en hvid kosmetolog kittel på når jeg tog imod, men den tog jeg af når jeg gik i gang, da jeg på ingen måde kunne bruge mine arme frit med den på. Det samme gælde dem der gerne vil have at jeg har høje hæle på under massagen fordi de synes det er sexet og det kan jeg sagtens se, men det er heller ikke muligt at stå og massere længe med høje hæle på, det smadrer ryggen og fødderne så jeg til sidst har mega ondt fordi jeg har stået i høje hæle hele dagen, så det har jeg også prøvet. Derfor har jeg kun høje hæle på når jeg tager imod, men jeg tar dem af når jeg går i gang. Det er vigtig for mig at jeg kan slappe ordentligt af hele vejen igennem for at kunne yde den bedste service og derfor er jeg nødt til at tage hensyn til mine arbejdsbetingelser for en ordentlig massage. Håber det giver mening.:)Slutteligt, så kan jeg ikke rigtig se hvorfor gæster skal diktere hvad jeg skal være iført under mine behandlinger bare fordi de tænder på det, det være sig høje sko, støvler eller særlige uniformer. der var engang een der gerne så mig i et bunny-kostume og røde lakstøvler og jeg kan bare ikke se hvorfor særlig påklædning undervejs skal fylde så meget at folk vælger behandlingen hos mig fra, så har man i min optik ikke forstået konceptet, hvis den slags skal være så stort et issue. Man skulle jo gerne komme for selve behandlingen og ikke for det jeg har på.......jeg er trods alt stadig meget let-påklædt. hvis jeg derimod var helt tilknappet, så kunne jeg godt forstå hvorfor man måske ikke synes at tingene så helt passer sammen. 

Redigeret af malle1980

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...