Hop til indhold

Recommended Posts

Billed 2 of 13 står ret skarpt i hukommelsen, blev også kommenteret af Thomsen i denne tråd.. 

Så billederne lader til at være ægte, ved dog ikke om det reelt er hende bag denne annonce. I anmeldelsen hed hun Olga. 

/Guy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gutter, jeg var en tur forbi hende her til aften. Jeg havde aftalt hele pakken - jeg var stadig høj af mit besøg fra Lena i søndags og derfor tænkte jeg at jeg kunne gå på vandet. 

Jeg kunne bare ikke hå på vandet - var nok lidt brugt - alderen sætter sit præg. 

Det selvom hun havde sin sorte dragt på, der kan lynes op i begge ender:x

Som anmeldelsen ovenfor siger så, er hendes engelske meget begrænset - og jeg må bare erkende at det gør en forskel for mig, at der også er verbal kontakt. Så jeg var jeg ikke helt oppe at ringe - selvom Natalie arbejdede det bedste hun havde lært, men alligevel lidt distant - kyssede lidt, samlede benene når jeg skulle have sex med hende og analt var også kun med samlede ben og det er lidt svært når lillemand ikke er i topform.

Så jeg må nok blot konstatere at jeg nok ikke er helt kompatibel med Natalie og jeg nok ikke forsøger mig igen.

mange hilsner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...