Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
blaaa skrev, for 2 minutter siden:

Ifølge hendes profil er hun fra Letland, linket herunder siger Rusland...

https://yuzhno-sahalinsk-xdosug.ru/prostitutka-veronika-29-let-60780/

Hun er da i så fald kommet hjemmefra - Южно-Сахалинск ligger lige nord for Japan...

Skrevet

Billed 2 of 13 står ret skarpt i hukommelsen, blev også kommenteret af Thomsen i denne tråd.. 

Så billederne lader til at være ægte, ved dog ikke om det reelt er hende bag denne annonce. I anmeldelsen hed hun Olga. 

/Guy

Skrevet
  • Author

Tak til Guy, der kom med det første brugbare svar !  Så nu er spørgsmålet bare - efter den lidt lunkne anmeldelse -  om det er umagen, og pengene værd, eller man skal lede andetsteds...

Skrevet
  • Author

BTW -  hun bekræfter, at hun har været hos numerolog og skiftet Olga ud.... Tager andet sted hen i aften, men hører gerne om hende her 

Skrevet

Hej Gutter, jeg var en tur forbi hende her til aften. Jeg havde aftalt hele pakken - jeg var stadig høj af mit besøg fra Lena i søndags og derfor tænkte jeg at jeg kunne gå på vandet. 

Jeg kunne bare ikke hå på vandet - var nok lidt brugt - alderen sætter sit præg. 

Det selvom hun havde sin sorte dragt på, der kan lynes op i begge ender:x

Som anmeldelsen ovenfor siger så, er hendes engelske meget begrænset - og jeg må bare erkende at det gør en forskel for mig, at der også er verbal kontakt. Så jeg var jeg ikke helt oppe at ringe - selvom Natalie arbejdede det bedste hun havde lært, men alligevel lidt distant - kyssede lidt, samlede benene når jeg skulle have sex med hende og analt var også kun med samlede ben og det er lidt svært når lillemand ikke er i topform.

Så jeg må nok blot konstatere at jeg nok ikke er helt kompatibel med Natalie og jeg nok ikke forsøger mig igen.

mange hilsner

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.