Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/281863

 

hej alle. 

Så er jeg vendt hjem fra denne skønne dame. 

Jeg har været lidt skeptisk over at booke en aftale kun over e-mail. Men jeg er glad for at jeg tog chancen. ;-)

jeg havde booket en halv time, incl megafransk med slug, deepthroat, samleje, analsex til 2200 kr den skulle have hele turen idag  :P

Efter en helvedes lang tur oppe nord fra i bil og meget trafik ankom til til Islands brygge. Jeg havde fået navnet på vejen aftenen før og imens jeg kørte tikkede der en e-mail ind med nummer og navn på dørtelefon. Fandt en p plads gik hen og ringede på og blev lukket op. 

Der stod en dejlig kvinde, alderen passer fint, pæn krop, alt passede til annoncen. 

Vi gik igang med det samme, dejlige kys, bj med deepthroat til UG. Sex i forskellige stillinger , analsex bagfra ( lækker numse) og afsluttet med at sprøjte hende i munden, hvorpå hun slugte. 

Lidt hyggelig snak bagefter om almindelige ting som jeg godt kan lide. 

 

Hende skal jeg klart se igen :-P

 

fraekm 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 7 timer siden:

 

Tak for anmeldelsen. Det var ikke så lidt du nåede på en halv time.  

Til gengæld fik du tømt pungen - også den med penge. B)

Haha den var god med pungene. Ja det gjorde jeg. Men bestemt det værd fra min side. Havde ikke så meget tid, så speedy Gonzales måtte igang :biggrin:Er en sucker for amatørpiger. Nogen gange betaler man mere end andre gange. Jeg fik alle mine ønsker opfyldt. ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr
Fraekm skrev, for 8 timer siden:

Haha den var god med pungene. Ja det gjorde jeg. Men bestemt det værd fra min side. Havde ikke så meget tid, så speedy Gonzales måtte igang :biggrin:Er en sucker for amatørpiger. Nogen gange betaler man mere end andre gange. Jeg fik alle mine ønsker opfyldt. ^_^

2200 DKK for en hed oplevelse med stort set all inclusive er da ikke dybt urimeligt og har man hang til kvinder, der tilhører amatørsegmentet, så er den klatskilling givet godt ud :) Undertegnede har spenderet flere rigsdaler på halvsløje stripklubber og vintage Barollo og en rask bytur løber da snildt op i samme niveau :) Kvalitet fremfor kvantitet og det lader til, at Fraekm fik det førstnævnte ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye-Eventyr skrev, for 40 minutter siden:

2200 DKK for en hed oplevelse med stort set all inclusive er da ikke dybt urimeligt ....

Rimelighed er et begreb, man altid kan diskutere, men vi taler immervæk om en timepris på 4.400.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fraekm skrev, for 11 timer siden:

Jeg fik alle mine ønsker opfyldt. ^_^

Nu prisdiskussionen kører er det måske en idé at få overblik over ydelsens indhold: Var det sex uden gummi? Jeg spørger, fordi hun sælger creampie, og at det kunne forklare prisniveauet, hvis sex generelt er uden gummi.

Borende X skrev, for 2 timer siden:

Rimelighed er et begreb, man altid kan diskutere, men vi taler immervæk om en timepris på 4.400.

Det er standardtimeprisen for en quickie med anal på Pussy Galores, og så er det endda med gummi på ved fransk, hvorimod det her sluttede med slug. Så det er ikke i det perspektiv specielt høj pris. Det er vel nærmest et slagtilbud i sammenligning?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 23 minutter siden:

Nu prisdiskussionen kører er det måske en idé at få overblik over ydelsens indhold: Var det sex uden gummi? Jeg spørger, fordi hun sælger creampie, og at det kunne forklare prisniveauet, hvis sex generelt er uden gummi.

Det er standardtimeprisen for en quickie med anal på Pussy Galores, og så er det endda med gummi på ved fransk, hvorimod det her sluttede med slug. Så det er ikke i det perspektiv specielt høj pris. Det er vel nærmest et slagtilbud i sammenligning?

OK, fair nok, men her er jeg prismæssigt stået af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 timer siden:

Nu prisdiskussionen kører er det måske en idé at få overblik over ydelsens indhold: Var det sex uden gummi? Jeg spørger, fordi hun sælger creampie, og at det kunne forklare prisniveauet, hvis sex generelt er uden gummi.

Det er standardtimeprisen for en quickie med anal på Pussy Galores, og så er det endda med gummi på ved fransk, hvorimod det her sluttede med slug. Så det er ikke i det perspektiv specielt høj pris. Det er vel nærmest et slagtilbud i sammenligning?

Nej det var ikke uden gummi med samleje og analsex. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...