Hop til indhold
MrJ

Franciss og Marianne - wow!!

Recommended Posts

Søstrene har været anmeldt tidligere - en del gange - og har vist skilt vandene. Jeg er i den grad fan - så er det sagt.

Jeg har haft et godt øje til Franciss og Marianne ad flere omgange, men af den ene eller anden grund, blev det ikke til noget før idag. Jeg spottede dem igen igår og så, at idag ville være sidste dag, så jeg tog chancen og skrev en mail til dem... for man kunne jo være heldig at der stadig var en tid her til formiddag. Heldet tilsmilede mig, og jeg fik forhodsvis hurtigt et svar med, der var tid her til formiddag. Nice.
Kommunikationen gik fint. Jeg bekræftede tiden og nævnte, at jeg ville kontakte dem tidligt idag, som de bad om i deres svar. Igen var der fint hul igennem til morgen hvor aftalen blev bekræftet, og da jeg kom frem til den omtrentlige placering kunne jeg skrive igen og få de sidste anvisninger. Stedet har jeg (vist nok) besøgt før - det ligner jo lidt hinanden sådanne steder. Det er fint diskret og med fornuftige parkeringsmuligheder i nærheden. Der er dørklokke ved opgangen; den blev hurtigt besvaret og så var jeg på vej mod skønhederne.
Vel indenfor døren blev jeg mødt af de to søstre - og de er mindst lige så smukke i virkeligheden som på billederne. Wow.
Kommunikationen foregik meget fint på engelsk. Der var slet ingen misforståelser undevejs og de var nemme at tale med.
Efter et hurtigt brusebad var det tid til at gå til makronerne... og jeg var i den grad kommet i himmelen. To smukke piger som kæler for mig og skiftevis kysser mig. Uha.
Det hele foregik lidt slow og kærligt, som jeg godt kan lide det, men stille og roligt kom vi ned i sengen og så fik jeg dobbelt-blow til den store guldmedalje. Det var virkeligt frækt, hvor de skiftedes pænt til at tage sig kærligt af hoved, skaft og kugler, samtidig med at de kiggede på mig med deres smukke øjne og ansigter. Jeg var forbløffende udholdende trods den skønne behandling, men på et tidspunkt var det jo ved at være oppe over - så hvad skal man vælge? At fyre kanonen med risiko for ikke at nå en anden runde, eller lige at holde lidt igen og satse på et enkelt skud? Jeg gik efter det sidste og pigerne var gode til at holde igen da jeg bad dem om det.
Efterfølgende kom jeg forbi forskellige positioner med begge pigerne og her var det jo skønt, ikke at skulle skifte kondom hele tiden. Når jeg var i gang med den ene, var den anden lidt passiv - det tænker jeg i lige så høj grad kan have med mine signaler at gøre. Jeg er ret sikker på, at de ville efterkomme mine ønsker hvis jeg skulle have ytret nogen (så længe de er indenfor deres grænser). Jeg var vist ved at nå det punkt, hvor jeg kunne fortsætte et godt stykke tid endnu med ren duskning, men jeg tænkte at det måske var ved at være tid, og pigerne havde begge givet den fuld gas med at ride mig... og jeg var ved at være mæt af indtryk, så jeg gik i gang med at fokusere på min udløsning; med det fantastiske syn med en nymfe der rider mig, samtidig med at en anden nymfe ligger ved siden af og kysser mig kærlig var mere end rigeligt til at bringe mig ud over kanten.
Vi lå og snakkede lidt inden jeg gik ud og fik mig en ny skyller. Derefter var der dømt påklædning og lidt smalltalk. De er rigtig søde og smilede hele vejen. Da jeg var ude af døren, var der vist gået 50 minutter... Det var mig selv der gjorde antrin til at komme videre og ud. Det var med et rigtigt godt minde som jeg bestemt føler var de 2500 kr værd, sammenlignet med andre oplevelser jeg har haft. Prisen sætter dog sin egen begrænsning for, hvor ofte jeg lige vil gentage successen... men lysten er der bestemt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...