Hop til indhold
ChoosyVery

Exquisite Luna i Fredericia: Dyr men dejlig

Recommended Posts

Det handler om hende her: https://annoncelight.dk/showad/260118

Hun rejser lidt rundt, var vist i Vejle før og tager også til Odense. Og jeg rejser altså efter hende, for hun er BARE lækker!

I annoncen beskriver hun sig selv således:

Citat

People consider that I have a very pretty face and gorgeous body! My smooth and toned skin is the perfect contour over my attractive body shapes which are emphasized by a uniform tan. Fitness is one of my hobbies and in the past I was model for bikini and underwear.

Det er så fuldstændigt korrekt, at jeg ikke kunne sige det bedre selv, så jeg tænkte jeg bare ville kopiere teksten! :-)

Nu kan jeg jo godt lide fitnesspiger, ikke mindst for deres ofte meget flotte ben og balder - og her leverer Luna også: Runde stærke lår, flotte lægge, faste balder med form på - og hun åbnede døren på høje sorte stiletter iført en sort bikinilignende sag, der også viste hendes flade mave med navlesmykke, lille talje, velporportionerede og pæne silikonebryster og flotte og selvsikre holdning. Læg dertil et meget kønt ansigt samt at alt var perfekt groomet var fra hår til sminke til hendes cremede hud - hun lignede en million og jeg var solgt med det samme. Hun ligner bestemt en pige, der med sin kropsbygning ville egne sig godt i fitnesskonkurrencer - men hun er i dag hverken muskuløs, tynd eller markeret: Bare flot proportioneret. 

Men een ting er udseendet, en anden ting ydelsen og servicen. Hun virkede sød, venlig og talte udmærket engelsk, men da det var første tog nøjedes jeg med 15 minutter. til 700 - over normal takst, synes jeg, men til gengæld var det inklusiv fransk begge veje, og jeg startede med at kærtegne og nyde hendes ben og balder. Totalt glat hud og super frækt at hun stod der foran mig i de høje stiletter mens mine hænder vandrede rundt. Jeg pakkede hende ud af bikinitingen, gik til fransk på hende og konstaterede at hun havde en dejlig glat og forholdsvis kødfuld mis - lige som jeg elsker dem. Ren og lækker. og skønt at ligge der og holde om hendes lækre lår. Undervejs blev det også til sorte kys, og det var ekstraordnært lækkert imellem de faste balder - og også hendes anus virkede blød, lækker og føjelig. Da hun syntes det var min tur til fransk monterede hun gummi, og gav så et fint blow: Dybt og varieret og langsomt som jeg kan lide det - og uden hånd eller andet snyd og fup: Det var med indlevelse og selvom gummiet selvfølgelig tog toppen af det, så var det lækkert at hun helt bevidst placerede sig så jeg kunne se alt hvad det foregik og nyde hendes krop samtidigt. 

Det ville jeg alligevel ikke kunne holde til alt for længe, og de 15 minutter tikkede jo også afsted, så da vi gik til sex var det direkte i doggy: Jeg skulle have det hele med af den lækre popo og talje, og det fik jeg: Sikke et syn, og hun havde beholdt stiletterne på. En detalje, men en jeg sætter stor pris på. Mens jeg tog hende bagfra kunne jeg holde om hendes ankler og få styret min stiletfetisch også. Det var så frækt et syn, at jeg engang imellem lige skulle have en pause - og her dykkede jeg så ned til et par sorte kys igen - toplækkert, og jeg var nydt til at spørge om hun tilbød anal. Svaret var bekræftende - men ikke til mig: Jeg var for stor! Det er virkelig dårlige nyheder for over halvdelen af den mandlige befolkning, da jeg mener at være ret gennemsnitlig. Men bare tanken om anal i den bagdel gjorde det sidste, og jeg kom med med eftertryk. 

Og det vil jeg gøre igen! Luna er som det nok fremgår bare lækker og sød og servicemindet dertil. Næste gang vil jeg nok tage 30 minutter så det kan blive til en ordentlig omgang leg&butt worshipping. 30 minutter koster 1000 kroner, sagde hun. Og mens jeg må indrømme at det er i den øvre ende af hvad jeg plejer at ville betale, så må jeg også indrømme at hun efter min mening er usædvanligt lækker. Og så må jeg da også lige høre hvad hun tager for anal :-). 

Er billederne i annoncen ægte? Ja, det hvor hun sidder på en bordplade og de to hvor hun står op i tætsiddende kjoler er i hvert fald - hendes tatovering på armen er sløret, men den er i hvert fald til at kende. Jeg tror måske billederne er et par år gamle, for hun virker ikke helt så tynd mere. Hendes krop mindede mig om den "rigtige" fitnessmodel Ahmo Hight, i øvrigt  - google hende! Men pas på - det giver lyst til et besøg hos Luna...

Alt i alt: Anbefales varrmt herfra. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuloSkør

Tak for en fin fin anmeldelse!

Billede (nr 3) hvor hun står i den stramme blå-sorte kjole. :shock::shock::shock:  For hulen da... :P

Hvis det bare nogenlunde er det syn man møder i døren, kan jeg lige så godt blive hjemme...

Jeg har nok sprøjtet mig selv op under hagen, før hun er færdig med at sige "Hej"!

ChoosyVery skrev, for 16 timer siden:

Og så må jeg da også lige høre hvad hun tager for anal :-).

Og så må jeg da lige spørge:  Hvorfor? :D 

/Culo

Del dette indlæg


Link til indlæg

@CuloSkør, fordi: 

Citat

Men bare tanken om anal i den bagdel gjorde det sidste

...og det burde egentligt ikke blive ved tanken. Jeg tænker måske hun sagde det med at jeg var for stor til anal for at være høflig :-). Som sagt var det i det blå kjole IKKE det syn der mødte mig, da hun havde en slags bikini på i stedet. Men det blev det ikke ringere af.

@wizzy, det er sådan set fuldt offentligt, da det bare er en opgang i et lejlighedskompleks. Den selvsamme lejlighed har været brugt til formålet længe (mindst et par år, tror jeg), så mon ikke de umiddelbare naboer ved hvad der foregår. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, profilnavnet tyder da på det - men billederne er enten ikke Luna eller meget gamle: Hun har ikke tatoveringen på venstre arm. 

Jeg har i øvrigt lige besøgt hende igen, så kunne jo have spurgt :-). Men denne gang tog jeg en halv time så jeg havde faktisk nok at se til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skulle jeg ud at køre igen, for nu er Luna kommet til Esbjerg :-). Det var turen værd! 

Hvis man som jeg er fascineret af fitnesspiger, så er Luna altså en af de sjældne, der virkelig har formerne og proportionerne, hvorfor jeg lige ville nævne, at hun er tilbage i Danmark. Hun er stadig også både sød, oprigtig og venlig - og dyr. 1000 for en halv time er åbenbart blevet normen for de gode piger her på det seneste, og jeg ville på en måde gerne sige at det er for dyrt. Men nogle er altså bare bedre end andre, og sådan et fysisk pragteksemplar som Luna er der jo ikke mange af.

Dette - tredie - besøg bliver ikke mit sidste. Men bare hun ville flytte længere over mod den jydske østkyst!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...