Hop til indhold

Jessica F tilbage

Featured Replies

Skrevet

Er der nogle der kender til hende her https://annoncelight.dk/showad/282237

Jeg er i dialog med hende, og hun skriver pære dansk. 

Hun er her i Aalborg om en times tid. 

Skrevet

Hmm jeg kender hende ikke, men synes annoncen er lidt..... ja hvad skal jeg skrive.... tror ikke rigtig på den. 

Hun får det til at lyde som om, at Jessica F er verdenskendt i Aalborg og nu er hun endelig tilbage... har aldrig hørt om hende. 

Og jeg anser mig selv, som en flittig bruger af eroguide og annonceligt m.v. 

Men du kan jo prøve, at besøge hende. Så længe Rosa er i byen, så føler jeg ingen trang til selv at tage chancer ;-) 

Skrevet

Jeg havde faktisk et besøg af hende her imorges. Billederne var ægte nok. Og sikke nogle former. 

Tror ikke at man skal sammenligne Rosa med hende her. Det er 2 forskellige kvinder. :) 

Skrevet
Aalborggenseren skrev, for 33 minutter siden:

Jeg havde faktisk et besøg af hende her imorges. Billederne var ægte nok. Og sikke nogle former. 

Tror ikke at man skal sammenligne Rosa med hende her. Det er 2 forskellige kvinder. :) 

Heller ikke for at sammenligne dem, men mere for at skrive, at hvorfor tage chancen når man har er sikkert kort på hånden :-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.