Hop til indhold

Recommended Posts

Hej herinde

Er der nogen herinde, som ved om der er nogen klinikker, hvor telefonpigen vil deltage

Enten være med, varme en op eller bare kigge på ?

Har prøvet det før ved A-gruppen og SMS-planet, så det er ved at være et stykke tid siden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en del klinikker, hvor du kan møde 2 piger sammen - er det meget vigtigt, at det er netop tlf.pigen?

De tre scenarier, du beskriver (være med, varme op eller kigge på) er dybest set vidt forskellige, og du kan med fordel gå længere ind i undersøgelsen af, hvad det egentlig er, du har lyst til (at betale for).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig i AntonH´s kommentare.

Men også rigtigt, at ved A-gruppen og SMS planet var dette muligt, har prøvet det et par gange disse steder.

Men der findes også andre steder, bar spørg efter det, ligeledes har jeg et par gange prøvet at telefon pigen filmede akten mod et mindre vederlag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie

Der er vidst et par af telepigerne hernede der gerne vil kigge på hvis du spørger pænt (hos CassiopeiaStars) :)

Det er længe siden jeg har oplevet det, men jeg mener det kostede et lille beløb ekstra. Selvfølgelig så kommer det også an på hvor travlt der er, da hun stadig skal passe telefon og tage imod kunder og det er en god idé at ringe og spørge på vagten da det ikke er sikkert at alle tele-pigerne gider og se på :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
Highlow skrev, for 5 minutter siden:

Må hun så også heppe og komme med tilråb ?

Jeg tænker hun må lige hvad hun vil ;) så længe kunden og pigen er okay med det også :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...