Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Brødre

Er der nogen som kan anbefale en sød Thai pige omkring Rundetårn og Nørreport, som gerne vil give mund og måske tilbyder 4 hænder og dobbelt blowjob via ekstra pige, evt. i kombination med massage?

På forhånd tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når der er to Thaipiger eller flere samlet, giver de mund, langvarigt og højlydt. De knævrer til det ulidelige. Og er der mobilos indenfor rækkevidde, er de næsten ustoppelige.

Det bedste middel til at stoppe snakken er en solid pik dybt i halsen på dem.

Desværre kender jeg ingen klinikker nær Rundetårn eller Nørreport.

Happy hunting!  :)

;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vidste ikke lige hvad jeg skulle tænke om titlen. Er nok så tæt på godnatspillertid at jeg ser symboler overalt, og kender ikke lige et sted der har en port der passer til dit tårn.

Jeg gik dog forbi et sted på st. Peders Stræde den anden dag der så spændende ud, men jeg har ikke lige koderne til hvilke steder der giver guffer, og hvor der kun er massage.

Prøv at kalde på Hr. @Borende X, han har før kunnet opremse hvilke thaisteder der forefindes i de Københavnske kvarterer.

Du burde måske have lagt den under Efterlysninger af Thaimassage og thaipiger i KBH og Sjælland.

Redigeret af Lauersen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...