Osu 0 Skrevet 2. September, 2019 Hej Brødre Er der nogen som kan anbefale en sød Thai pige omkring Rundetårn og Nørreport, som gerne vil give mund og måske tilbyder 4 hænder og dobbelt blowjob via ekstra pige, evt. i kombination med massage? På forhånd tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 2. September, 2019 Når der er to Thaipiger eller flere samlet, giver de mund, langvarigt og højlydt. De knævrer til det ulidelige. Og er der mobilos indenfor rækkevidde, er de næsten ustoppelige. Det bedste middel til at stoppe snakken er en solid pik dybt i halsen på dem. Desværre kender jeg ingen klinikker nær Rundetårn eller Nørreport. Happy hunting! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9929 Skrevet 2. September, 2019 (edited) Vidste ikke lige hvad jeg skulle tænke om titlen. Er nok så tæt på godnatspillertid at jeg ser symboler overalt, og kender ikke lige et sted der har en port der passer til dit tårn. Jeg gik dog forbi et sted på st. Peders Stræde den anden dag der så spændende ud, men jeg har ikke lige koderne til hvilke steder der giver guffer, og hvor der kun er massage. Prøv at kalde på Hr. @Borende X, han har før kunnet opremse hvilke thaisteder der forefindes i de Københavnske kvarterer. Du burde måske have lagt den under Efterlysninger af Thaimassage og thaipiger i KBH og Sjælland. Redigeret 2. September, 2019 af Lauersen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg