Hop til indhold
pacer

Piv fræk pige venter på dig her

Recommended Posts

Jeg besøgte hende for et par måneder siden, og havde faktisk en rigtig god oplevelse. Hun var ret vild i sengen da vi startede, og gav et fantastisk blowjob. Men hun var meget intens og vedholdende, så jeg kom utroligt hurtigt. Da jeg havde bestilt en time, var der masser af tid tilbage. Jeg gav hende noget massage, og derefter lå vi bare og snakkede lidt sammen. Det var meget varmt udenfor den dag, så sveden haglede af kroppen. Rummet var ret lille, men okay til formålet. Hygiejnen var også fin. Gode badefaciliteter. Det foregik i en almindelig lejlighed i Nordvest, ret tæt på Bispebjerg Bakke.

Jeg vil skyde på at hun er omkring de 45 år. Måske lidt mere. Hun kommer fra Estland, og har en helt okay krop. Rimeligt store naturlige bryster. Hun er ikke nogen naboens datter type, men hun er rigtig god til sit håndværk. Jeg vil godt give hende min anbefaling. Og prisen er rimelig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, for 4 minutter siden:

Dig lytter man til -  hvorfor var du ikke imponeret ?  (kunne ellers godt bruge en Inga-erstatning...)

Hej New, og tak for tilliden. Hun er på ingen måde på Inga niveau. I min optik er hun en ganske Almindelig 40-50 årig østeuropæisk kvinde, som prøver at kompensere for sine kropslige mangler (alderen sætter sine spor - og det er der som intet i vejen med), ved en høj grad af energi som det også nævnes. Men hun har slet ikke Inga's finesse og sensualitet. Inga er bestemt savnet. Håber det hjalp, og bemærk at jeg ikke syntes det var dårligt, jeg var bare ikke imponeret og har ikke været der siden og kommer heller ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...