Hop til indhold
Listepik

Dream - Fredericia

Recommended Posts

Besøgte Dream en tidlig aften i sidste uge.  Stedet var en thai massageklinik i Fredericia by. Et meget lille rum, men rent og pænt og døren var åben så man ikke skulle stå og vente på gaden.

Dream tager venligt imod og første indtryk er ganske positivt. Dream er meget køn og ganske feminin med en fin b-skål som er lavet pænt.

Jeg betaler på forhånd og der er vist kun en pris, og jeg spørger ikke. Hun beder mig lægge mig på brixen og starter en nogenlunde massage, dog uden antydning af pirring. Efter massagen beder hun mig om at vende mig om hvorefter der bliver monteret kondom på en ikke rejst penis. Derefter et meningsløst blowjob - jeg forstår ikke hvad folk får ud af blowjobs med kondom.  Resten er en gang uinspireret triviel gnubberi som efter et meget målrettet håndjob ender i en udløsning.

Vil ikke afvise at man kan få en god oplevelse med Dream, men man skal nok være indstillet på selv at skulle bestemme hele slagets gang  - det er bare ikke mig. Det er selvfølgelig også muligt at det var et dumt tidspunkt, der blev gabt flittigt under sceancen så måske der er mere liv tidligere på dagen...

Link:   dream

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen

Helt enig i dine betragtninger - afprøvede i Kbh og efter lidt knepperi i forskellige stillinger bland andet stående... hvilket jeg som regel ikke gider - så fik jeg hvad jeg kom efter. En lidt kedelig og alt for tynd ladyboy.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Listepik skrev, den 2.9.2019 at 20:15:

Vil ikke afvise at man kan få en god oplevelse med Dream, men man skal nok være indstillet på selv at skulle bestemme hele slagets gang  - det er bare ikke mig.

Åh, hvor jeg kender det - og forbilledligt så sobert du beskriver forløbet. Tak for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...