MMys 0 Skrevet 2. September, 2019 Hej! Jeg har nu læst de fleste tråde igennem og kan ikke rigtig finde et svar. Er der nogle der ved om Mina kommer tilbage? - I så fald hvornår? Dbh. M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 2. September, 2019 Jup. Very soon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MMys 0 Skrevet 2. September, 2019 intet specifikt om hvornår? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 199 Skrevet 2. September, 2019 https://redbell.dk/display/profile/110428 Held og Lykke, jeg tror ikke I får fat på Mina her, men prøv da. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
veteranen 76 Skrevet 2. September, 2019 Sidst hun var her, sagde hun at hun ville være tilbage i Oktober. Nu er oktober et relativt vidt begreb, men jeg kan desværre ikke være behjælpelig med at gøre det mere præcist. Men ja, hun er præcis lige så boblende, glad, sjov, præcis samt meget bevidst om hendes kvaliteter og grænser som første gang jeg mødte hende, for snart flere år siden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fakebuster 105 Skrevet 15. September, 2019 (edited) dongding skrev, den 2/9/2019 at 18:32: She said soon Dongding... once again you are spreading fakenews, not the first time you have done that... and no she did not say soon. This forum will never be better than the credible quality of the information that we all contribute with. So please do me a favor and do not spread information that you do not know anything about Redigeret 15. September, 2019 af Fakebuster 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg