Hop til indhold
Watanabe

Hotte Barbara - i den syvende himmel

Recommended Posts

Har lige besøgt Hotte Barbara i Bording. Wauw....

https://massage.side6.dk/barbara

https://annoncelight.dk/showad/237414

Der er mange smukke piger, der reklamerer, men få med så dejligt et smil som Barbara. "Alt for godt til at være sandt", tænkte jeg, men bestilte alligevel en tid. Stemmen i telefonen lød slet ikke som en, jeg kunne forbinde med pigen på billederne, så alle alarmklokker var tændt, da jeg trådte ind i det forøvrigt behageligt diskrete sted på Lovsangsdal 14. Men al skepsis'en blev gjort til skamme, da Barbara åbnede døren. Hun er akkurat lige så smuk og dejlig som på billederne. Efterhånden som isen blev tøet op, fik jeg også set det dejlige smil, og konstaterede, at hun er rigtig sød og taler udmærket engelsk. Ikke nok med at hun er smuk på billeder, hun dufter også dejligt, smager dejligt, hendes øjne er smukke, hendes hår er smukt, og hendes hænder er kærlige, og alt hvad hun skriver i annoncen om sine ydelser er korrekt. Selv siger hun, at "ikke ligefrem er skinny",  men hun er nu heller ikke tyk. Og det er lige netop det allerdejligste ved hende: hun er autentisk, ikke et glansbillede.

I mine yngre dage ville jeg have friet til hende lige på stedet:):wub:

Hun er ungarer, og midtjyderne kan have glæde af hende et par uger endnu, før hun rejser hjem til Ungarn på ferie. Men hun kommer tilbage til Danmark igen, siger hun. 1400 kr for 45 minutters cocktail med kys, kæl, fransk og det hele er alle pengene værd og meget mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er så ikke helt enig, jeg var sammen med hende i sommerferien i Uhe v/Billund.

Jeg synes hun er meget kraftig/robust, bryder mig ikke om hendes bryster (måden de er lavet på).

Ja, hun er sød når hun løsner op og hun er vild med at blive slikket. Og, ja ansigtet er smukt.

Priserne er lidt over middel, kører man 10-15 min længere til Valhalla kan man få en date med pt. 4 piger

bla. "lille blondine" for 1000.- for 45 min. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...