mrev16 29 Skrevet 2. September, 2019 (edited) Synes jeg har set denne her pige med tatoveringen flere gange på Annoncelight, men aldrig rigtig fået lavet en aftale med hende endnu. https://annoncelight.dk/showad/282198 Hvordan er hun? Redigeret 2. September, 2019 af mrev16 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 2. September, 2019 Tag en for holdet og fortæl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrev16 29 Skrevet 2. September, 2019 Ok, tænker at jeg booker en aftale med hende, og så evt komme med en tilbagemeldning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 2. September, 2019 Hun har tydeligvis nogle problemer i sit liv, se de ar hun har på bryst og arme, hun er cutter, hun skære i sig selv. Jeg er ret sikker på hun har været oppe herinde før, kan ikke huske hvad hun hedder. Der var også noget på facebook om hende hvor hun havde stjålet en hund her for et halv år siden. Tror det er bedst at holde sig fra hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyskfyr 33 Skrevet 3. September, 2019 Hun er tidligere anmeldt herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 3. September, 2019 Havde en aftale med hende for et par år siden, men gik igen efter få minutter da hun var meget påvirket og ikke rigtig kunne føre en samtale. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
toffe 66 Skrevet 3. September, 2019 Mit råd er lad være, jeg fortryder jeg havde besøg af hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 81 Skrevet 3. September, 2019 toffe skrev, for 5 timer siden: Mit råd er lad være, jeg fortryder jeg havde besøg af hende Kan du uddybe det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
toffe 66 Skrevet 3. September, 2019 Vi havde på intet tidspunkt snakket om at det var uden kondom som det blev alligevel, og da vi var godt i gang var min liderlighed i føresædet. Virkede mest af alt som om det bare skulle overståes for hende. Jeg var ikke videre vild med tanken om hvorvidt de penge hun fik gik til flere stoffer for hendes ar taler om en person der generelt har problemer. Derudover ville hun ikke slikkes som jeg ellers elsker. Hendes fransk som en nævner var i særklasse synes jeg var lidt under middel, man kan sikkert få lov til lidt mere hvis man har en gennemsnitlig tyk lillemand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrev16 29 Skrevet 3. September, 2019 (edited) Hvis nogle af jer har held med at lave en aftale med hende, så sig til. Jeg har prøvet et par gange nu, men hun er ikke dukket op til aftalen endnu Redigeret 3. September, 2019 af mrev16 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 983 Skrevet 3. September, 2019 Jeg har været der i sommer, jeg syntes hun var nem at lave en aftale med, vi aftalte at gøre det i det fri, et blow uden - da jeg mødte hende blev jeg lidt skuffet, da hun så lidt brugt ud, på den måde at hun sikkert havde haft et hårdt liv, men hun snakkede og lød sød, så jeg ville ikke brænde hende af. vi kørte et sted, vi kunne være i fred, hun gav et ok blow - faktisk syntes jeg hun gjorde hvad hun kunne, efter jeg var kommet, spurgte hun om jeg ville mærke hendes bryster - hun tog trøjen af - og her fik jeg nærmest et chok - hun lignede en der havde været oppe at kæmpe med en kasse barberblade - jeg fik sgu ondt af hende, hun er ikke ok - jeg mener på den måde, hun har haft - og har stadigvæk problemer med sig selv. - ærligt så bryder jeg mig ikke om, at man måske giver sådanne en pige flere problemer, havde jeg vist det inden, gjorde jeg det aldrig. hendes billeder viser ikke denne side, og hendes personlighed viser en anden side til at starte med - men hendes krop viser noget andet, og spørger man hende om det, er det efter min mening en helt forkert branche hun er i ... jeg fik ondt af hende, og tilbød hende at gå på restaurant, for at give en hende en god oplevelse, men det afslog hun da hun havde en anden aftale, dog ikke med en kunde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordjyskStodder Skrevet 4. September, 2019 Hun er sindslidende og misbruger af crack... Jeg har ikke kunnet noget med hende og pengene går også direkte til misbrug... Desværre Boys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrev16 29 Skrevet 5. September, 2019 Hmm lyder ikke godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 878 Skrevet 7. September, 2019 Hmmmmm at købesex med hende, skulle være mere forkert, end købesex med så mange andre købepiger, som ikke gider købesex (ca. 99,99)...... tjaaaa det ved jeg sku ikke. Hvis hun har en diagnose, så er svaret ja, men det er der ingen af os der ved. Cutting er ikke en heftig diagnose. Jeg vil klart få ondt af hende, og personligt, så vil jeg nok finde hende uappetitlig. Hvis hun er så påvirket, at hun ikke rigtig kan kommunikere mm. så vil sex med hende, for mig, have karakter at voldtægt. Ganske som hvis man knalder en døddrukken pige eller en pige som sover. Jeg vil også være max bange for at blive smittet med et eller andet Men vi er heldigvis alle forskellige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
toffe 66 Skrevet 7. September, 2019 Altså jeg tænkte først over det bagefter, men jeg er ikke helt uden frygt for det selv :s 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 7. September, 2019 Der er også nogen der er sammen med gadepiger der tydeligvis bruger pengene til stoffer. Så der er desværre nogen der ikke bekymre sig om pigen, så længe det er billigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg