Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa herinde, syntes nu det er blevet min tur til at skrive nogle indlæg, havde tit tænkt på at prøve en Thai pige, sådan en måske lille neps, fandt et nr i Ekstrabladet til Sønderborgvej 7 i Kruså, ringede og var en engelsk talende kvinde der tog telefonen, hun virkede meget sød, kunne ikke dansk, men havde været nogle år i Sverige, aftale med hende at jeg ville være der om ca 1 time, var lidt spændt da jeg ankom, men utrolig sød kvinde der åbnet døren og bød mig indenfor, fik et menukort i hånden og besluttede mig for 1 time massage med fransk og dansk til kr. 800,00 var tilbud sagde hun, og må nok sige hun gik til den, vi var begge helt nøgne og en krop hun havde, lige som jeg havde drømt om, den første halve time fik jeg massage på ryggen og af og til tog hun sin hånd ned mellem mine ben, hvor mine nosser og pik fik et klem, samt kørte hun den stille omkring mit røvhul, efter en halvtime skulle jeg vende mig om, hun sagde noget med at min pik stod flot og så dejlig ud, derefter tog hun den i munden og jeg fik et dejligt langt blow, hun slikked mine nosser samtidlig med at hun spillede min pik af til jeg kom, fik fat i nogle vådserviettter og fik tøret op, derefter begyndte hun at give mig massage igen, jeg spurte om jeg måtte røre hende og det var helt okay, hundes brysteC skål og vorter var stive, fik listet en finger hen til fissen og hun med det samme mærke hun var våd, skønt tænkte jeg hun tænder på mig, efter ca en halv time med noget dejligt massage, tog hun igen min pik i munden og igen hun kan alså sutte, fik mig gjordt klar, på med kondomet og stille og rolig sank hun sin fisse ned over min pik, sad lidt helt rolig og begyndte så at ride mig, trak sin ben helt op under sig og efter et par minutter kom vi begge to, igen fat i nogle vådseriette og fik pikke vasket og fik også nogle slik hvor hun bare smilte til mig, fik derefter noget hoved og fod massage, da jeg igen sad i bilen var der gået 1½ time, var en rigtig dejlig oplevelse og ikke sidste gang jeg har besøgt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da en usædvanlig positiv oplevelse.

Det har været dejligt.

Er der nogen i dette forum, som har haft en tilsvarende god oplevelse på dette sted ?

Og været der for nylig.

Link til stedet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have kørt forbi nogle ganger efterhånden blev nysgerrigheden for stor og jeg ringede og aftalte en tid med dem.

Parkerede inde i baggården, som er større end den umiddelbart ser ud til fra vejen.

Ringede på døren og en lille (ca. 1,60),buttet thaidame med et stort smil åbnede døren.

Jeg vil skyde hende til at være i midten af 30´erne med et par gode bryster.

Blev vist ind i et lille mørkt værelse med en dobbeltseng og fik stukket menukortet i hånden.

Jeg ville egentlig lægge ud med en omgang Thaimassage mener prisen stod til 400 for en time, også se hvordan kemien/stemningen var derefter. Men som hun forøvrigt forklarede på dansk, så var massage ikke noget hun kunde finde ud af. Det var noget med, at den anden som arbejdede der havde bøvl med håndleddet for tiden.

Så det endte med at jeg bestilte en cocktail til 800 med massage, fransk og dansk.

Fik tilbudt et bad inden, som jeg takkede ja tak til.

Hun lagde ud med at massere ryggen og ja det var ikke noget, at juble over men jeg var jo advaret.

Efter et stykke tid skulle jeg vende mig om og kalorius fik en dejlig gang BJ, hvor hun også var nede og slikke på bollerne. Herefter på med gummi og hun hoppede op og begyndte og ride mig. Efter et stykke tid var det over i missionær indtil jeg kom.

Efter en time plus sad jeg igen i bilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slet ingen der har været her for nylig og kan berette lidt...?

Hvis du kommer forbi, så vil jeg gerne høre nærmere. da jeg skal til sønderjylland inden for den nærmeste fremtid. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som lovet.. En lille review..

Jeg parkerede diskret omme bag huset, og havde tiltænkt mig massage, og så måtte vi se hvad der skete bagefter.

Ringeklokke var vidst i stykker, for jeg fik først respons efter jeg bankede på. Så husk lige på det.

Anyways, en fin lille thaikvinde åbnede. Jeg vil skyde hende til at være måske start 40'erne. Men hun så da ikke værst ud, så det var jo fint nok. Så langt så godt..

Jeg fandt hurtig ud af, at I huset bliver der snakket engelsk. Jeg sagde at jeg ville have en omgang massage. Hun spurgte om hendes veninde måtte massere mig. Det gik jeg med til, og hun kom ned af trappen, og da hun stod i døren blev jeg sgu overrasket. En sød lille nips på omkring 25 stod i døråbningen og viste mig så op på 1 sal, hvor massagen åbenbart skulle foregå. Jeg valgte tantramassage. 500 kr for en halv time. Det er sikkert dyrt i forhold til Flensborg, men nu var jeg jo her..

Et lille minus er, at hun aldrig smed tøjet.. Kunne være jeg skulle have spurgt..

Hendes massage var dejlig. Om det var rigtig tantra, skal jeg ikke ku sige, men jeg nød det i hvertfald..

Hendes efterfølgende HJ var rigtig dejligt, dog manglede jeg lidt, at hun måske levede sig lidt mere ind i det. Af og til virkede det som om, at hun gerne ville have det overstået..

Men jeg gik tilfreds derfra, og udelukker ikke et genbesøg.. Måske for at se om jeg ikke kan få hende med på lidt mere..

Massagen: 7/10

Pigen: 10/10

HJ 8/10

Det er selvfølgelig min subjektive mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...