TheVoice 9470 Skrevet 3. September, 2019 Borende X skrev, for 20 timer siden: Et sidste forhold, der gør, at mine udgifter til pigebesøg er faldet, er, at min kone er kommet på nedsat tid dagens griner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ElvisLever 70 Skrevet 3. September, 2019 Sebmus skrev, for 22 timer siden: En SD har kostet mig, næsten, min ægteskab og 4000 - 10000 om måneden, exclusive rejse og gaverne selvfølgelig ægteskab "udgift" var kun en enkelt gang, men jeg har slippede billige denne gang Det slap du billigt, jeg har brugt mere end 100.000 kroner på en SB over en periode på 6 måneder. Lidt små dyrt, men hun var også meget lækker og hun så kun mig i den periode. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 3. September, 2019 ElvisLever skrev, for 3 timer siden: Det slap du billigt, jeg har brugt mere end 100.000 kroner på en SB over en periode på 6 måneder. Lidt små dyrt, men hun var også meget lækker og hun så kun mig i den periode. Kære @ElvisLever det er rigtig, jeg slap billigt, selvom jeg var med min SB næsten 3 år, men hvis jeg var skilt på grund af at min kone afsløret min affære som hun desværre gjorde, eller rigtig sagt næsten afsløret , (laaang historien) det vil koste mig flere millioner, (huse, sommerhus, biler og opsparing), så ja, du har ret, jeg slap MEGET billigt Huske du må aldrig indrømmer over kæreste/konen at du har haft affæren , det gjorde jeg ikke Selvom efter 3 år at SB og jeg er ikke sammen og ikke haft sex , hun får til sin fødselsdag pænt gave hver år. Ingen fornøjelse er for dyrt, vi har kun en livet, og jeg vil leve mit liv nu, i dag, fordi måske er i morgen for sent Drenge og piger, nyd livet, fordi livet er smukt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1682 Skrevet 4. September, 2019 Borende X skrev, den 3.9.2019 at 00:01: Selvom priserne i Skt. Syndestræde er faldet, er aldersrenten jo ikke steget mærkbart . Kig ned forbi kontoret, så kan vi sætte dig på en gratis madordning, så du kan få frigivet lidt mønter til fornøjeligheder. Men sig ikke noget til de andre ældre borgere på hjemmet, ellers vil de også have gratis mad, og du ved hvor meget Fru Hansen på grøn afdeling kan spise, når hun hører ordene, "fri buffet". On topic: Jeg fokæler mig selv med 2-3 besøg +/- om ugen. Primært er det hos østpiger og thaier, eftersom de danske piger, jeg yndede at besøge, er stoppet. Omkring juletid vil jeg tage en tur til Polen på noget Airbnb for at udforske de polske skønheder, og til foråret bliver det nok noget med en FKK-tur til Tyskland i en lille uges tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ElvisLever 70 Skrevet 4. September, 2019 (edited) Sebmus skrev, for 16 timer siden: Kære @ElvisLever det er rigtig, jeg slap billigt, selvom jeg var med min SB næsten 3 år, men hvis jeg var skilt på grund af at min kone afsløret min affære som hun desværre gjorde, eller rigtig sagt næsten afsløret , (laaang historien) det vil koste mig flere millioner, (huse, sommerhus, biler og opsparing), så ja, du har ret, jeg slap MEGET billigt Huske du må aldrig indrømmer over kæreste/konen at du har haft affæren , det gjorde jeg ikke Selvom efter 3 år at SB og jeg er ikke sammen og ikke haft sex , hun får til sin fødselsdag pænt gave hver år. Ingen fornøjelse er for dyrt, vi har kun en livet, og jeg vil leve mit liv nu, i dag, fordi måske er i morgen for sent Drenge og piger, nyd livet, fordi livet er smukt For ikke at tale om graviditet. Hvis en SB vælge dig som far (imod din vilje). Så koster det dig lige 300000 kroner. Og du kan ikke gøre en skid andet end at betale ved kasse 1 Redigeret 4. September, 2019 af ElvisLever 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 5. September, 2019 ElvisLever skrev, for 14 timer siden: For ikke at tale om graviditet. Hvis en SB vælge dig som far (imod din vilje). Ned til købmanden og spørg efter kadonger, så skulle det være muligt at spare de 300k. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ElvisLever 70 Skrevet 5. September, 2019 Loser skrev, for 15 timer siden: Ned til købmanden og spørg efter kadonger, så skulle det være muligt at spare de 300k. En ung smuk pige som prøver at knalde dig uden kondom efter du har drukket par flasker champagne og nogle shots kræver mere end en pakke kadonger i jakkelommen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 6. September, 2019 ElvisLever skrev, for 7 timer siden: En ung smuk pige som prøver at knalde dig uden kondom efter du har drukket par flasker champagne og nogle shots kræver mere end en pakke kadonger i jakkelommen. Kadonger virker altså kun hvis de er på kalorius. De hjælper nada i jakkelommen. Så jo, kadonger hjælper hvis man bruger dem rigtigt. Det med at man ikke kan gøre en skid holder ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LesterBurnham 172 Skrevet 9. September, 2019 Regnskabet siger næsten 100.000 over det seneste år. Langt de fleste kroner bliver lagt i London. De seneste måneder er det udelukkende blevet til transpiger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2642 Skrevet 9. September, 2019 Vil tro der ryger 10.000 om året på den konto, så det er ikke det vilde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg