Hop til indhold
frddblk

Thaimassage og Happiness time fuglebjerg.

Recommended Posts

Var forbi dem i torsdags, og havde inden spurgt ind til service og priser.
Var godt klar over at billederne ikke var ægte, som også er nævnt i en anden tråd.
Thai_fuglebjerg

Jeg ankom til stedet, og tror jeg var den eneste og sikkert første gæst den dag.
Det var Tanja der åbnede, og også hende jeg valgte. Lækker lille sag på 34 år. Små dejlige A skåle,lille numse og dejlig fisse.
Hun er vel omkring 160 og vejer ikke mere end 45 kg tror jeg. Så lille lækker nips til en gut på næsten 2 meter og 100 kg som mig. :-D
Hun kommer fra Hillerød, så andre her på forum kender hende måske derfra.
Fik fremvist den anden pige der var der. Hun sad og nød vejret på terreasen, men blev hentet ind så jeg kunne se. Hun var ikke grim eller noget, men bare ikke så fin som Tanja i mine øjne.
Blev tilbudt dem begge, men takke pænt nej... Kan ikke holde til mere end en ad gangen tænker jeg. 

Bestilte fuldpakke til 1300 kr. for en time.
Fik lidt længere end en time, da der skulle knokles godt på for at jeg blev færdig. Hun giver den virkelig max gas.
Fik vel 1/2 times body2body og så eller Superfransk, 69, en ridetur, baghyler og lidt fra siden. Jow,, jow...  Hun fik en ordentlig omgang som man siger.
Han hev gummiet af, og så fik jeg ellers superfransk igen med aflevering på maven.
Hun gik med i bad, og jeg blev vasket og tørret af hende.
Vil tro at der gik 1 time og tyve min i alt fra ankomst til afgang. Havde kun 1400, så dem fik hun. Var bestemt tilfreds.
Gammel hus, men pænt og rent. Og virkelig god service.
Naboerne kikker lidt, men jeg er pænt ligeglad. Er jo helt uskyldig thaimassage. Haha..!!
Så kommer bestemt igen en anden dag.

Redigeret af frddblk

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 6 timer siden:

Så kommer bestemt igen en anden dag.

Tak for at dele med os andre :D Det lyder som om det var en god oplevelse.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...