Hop til indhold

Er hun real eller fake?

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen.

Jeg er ret interesseret i hende her, men er meget i tvivl om hun er fake. Er der nogle der har erfaringer med hende?

https://annoncelight.dk/annonce/34168/en-dejlig-hurtig-en-med-dejlig-18-aarig

Hun er ikke fake, og billedet er ægte. Der har været flere tråde om hende før. Hop ud i det, men skriv om det bagefter.

Edit: Jeg burde have skrevet hop på hende i stedet for ud i det ;)

Skrevet

Tak skal I have for den gode feedback. Godt at høre at hun er real, men skidt at hun gør det uden gummi. Det tør jeg ikke tage chancen på så. Har I andre piger I kan anbefale i Københavns området?

Skrevet

Hun er sød og 'dejlig', men jeg synes samtidig hun virkede lidt... sølle!? Og stedet er lånt og lidt usselt, og det trækker i hvert fald ned. Og så, at én eller anden idiot havde været hård ved hende, nogle dage før jeg var der.. med blå mærker på hendes krop til følge!?

Jeg kunne godt li' hende.. men jeg var sgu i tvivl om jeg skulle knalde hende, eller prøve at hjælpe hende!? Og ja, uden kondom.. det trækker altså også ned, og det kunne jeg aldrig finde på!

Skrevet

Allrighty?

Knaldede du hende så, eller prøvede du at hjælpe hende?

Og hvis du knaldede hende hvordan var det så?

Skrevet

Allrighty?

Knaldede du hende så, eller prøvede du at hjælpe hende?

Og hvis du knaldede hende hvordan var det så?

Hmm.. altså, blev jo nødt til at.. bum bum :D

Jamen, det var nu dejligt nok! Hun er jo sød, ung og petit, og sådan :oops:

Men jeg havde stadig en lidt mærkelig mavefornemmelse bagefter!?

Skrevet

Hmm.. altså, blev jo nødt til at.. bum bum :D

Jamen, det var nu dejligt nok! Hun er jo sød, ung og petit, og sådan :oops:

Men jeg havde stadig en lidt mærkelig mavefornemmelse bagefter!?

Hvad med at tage pigen seriøst en anden gang og høre om du kunne hjælpe med noget i stedet? Hun skal da ikke sidde der og have tæsk og være til salg, på den måde. Det er da hverken rart for hende eller ordentlige mennesker.

Jeg ville selv skrive til hende, men jeg har på fornemmelsen at nummeret der er angivet er alfonsens.

Skrevet

Hvad med at tage pigen seriøst en anden gang og høre om du kunne hjælpe med noget i stedet? Hun skal da ikke sidde der og have tæsk og være til salg, på den måde. Det er da hverken rart for hende eller ordentlige mennesker.

Jeg ville selv skrive til hende, men jeg har på fornemmelsen at nummeret der er angivet er alfonsens.

jeg tog hende skam ganske seriøst!? De blå mærker konstaterede jeg jo selv, da akten var igang.. Og det var fordi jeg spurgte ind til dem bagefter, at jeg fik historien!

Nu er det jo svært for jer andre, at få overblik over min oplevelse, med de få linier jeg har skrevet. Men jeg synes, at jeg i situationen ikke kunne gøre tingene så meget anderledes.

Jeg tror nu, at hun selv styrer sin Tlf! Den bippede i hvert fald lystigt på bordet under hele besøget :)

Skrevet

Den tanke har også strejfet mig.

Det, der imidlertid taler imod teorien om en alfons, er, at hun har fastlagt en max. periode på 20 minutter, som hun har lyst til at være sammen med den enkelte kunde.

Eksempelvis tilbød jeg hende at købe 1 time (med gummi), men det afviste hun lodret, og det havde ikke noget med prisen at gøre, for hun skrev bare tilbage: "det gider jeg ikke", og "hvis du har brug for en hel time må du bare vælge en anden"...

Mon ikke en alfons ville være ligeglad med, om den aftalte tid var 20 minutter eller 1 time, så længe der bare kommer penge i kassen? 8-)

Men diverse "omstændigheder" omkring hendes "forretning" gør alligevel man sidder med en fornemmelse af, at pigen bag annoncen ikke bare er en selvbevidst ung pige med styr på sig selv, der har valgt at sælge sex, fordi hun har et højt sexdrive og samtidig ønsker en livsstil med masser af penge.

En af "omstændighederne" er, at hun vælger at tilbyde samleje uden gummi for et beskedent merbeløb på trods af risikoen for kønssygdomme... :?:?:

En anden er den "desperate" situation hun havner i med jævne mellemrum, hvor en uventet regning på 10.000-15.000 kroner SKAL betales dagen efter etc....

Det med at tilbyde samleje uden gummi kender vi også fra "DirtyDice", der holdt til i Næstved/Præstø området det forløbne års tid. Hende har jeg selv haft fornøjelsen af (MED gummi!), og hun virkede på ingen måde som om, en alfons styrede hende!?

Hun var o. de 24 år og virkede rimeligt moden, så i hendes tilfælde kan man næppe forklare tilbudet om samleje uden gummi alene som ungdommeligt overmod eller tankeløshed....men hvad pokker har så fået hende til det?

Mht. Slangerup-pigen så er hun fra og med i går begyndt at tilbyde sex i både ½ og en hel time, men selv er jeg ikke længere interesseret, da hendes oprindelige svar til mig afslørede, at hun dybest set foretrækker en hurtig omgang uden for-/efterspil på max 20 minutter og så ud af vagten med gæsten.

Udvidelsen af perioden fra 20 minutter er måske alene modvillig tilpasning til "markedsforholdene" ;)

Skrevet

Hmm Hendes priser flyver også op og ned... det er meget mystisk.

Ligenu er hun mega dyr... det billigst du kan få er 10 min for 800 kr... det må afskrække mange.

Hvis hun virkelig mangler penge, så skal hun da sætte prisen ned og få kunder i butikken... efterspørgsel og pris hænger sammen... Andre lækre kvinder kan sælge det langt billigere, så de fleste kunder går nok derhen istedet.

Havde selv overvejet hende... men da jeg er imod åger-priser, så får hun ikke besøg af mig.

Skrevet

Det er nu mest adressen der holder mig væk - Slangerup er for langt væk fra København :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.