Hop til indhold
Dellen

Miss Kathy fra Slagelse

Recommended Posts

Hej med jer...

Hermed mit første opslag.

Jeg har været i kontakt med en Miss Kathy fra Slagelse. Hun søger en sexpartner?

Hun har desværre slettet sin profil på annoncelight. Er der nogen, som har en erfaring med hende?

vh Dellen

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 33 minutter siden:

Var det helt gratis og kommunikation udelukkende via mail?

Ja for så ved vi godt hvad det går ud på......:lol:

 

Dellen skrev, for 37 minutter siden:

Hej med jer...

Hermed mit første opslag.

Jeg har været i kontakt med en Miss Kathy fra Slagelse. Hun søger en sexpartner?

Hun har desværre slettet sin profil på annoncelight. Er der nogen, som har en erfaring med hende?

vh Dellen

 

 

Har du stadig kontakt med hende? Evt. kun via email? Eller andre steder ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 7 timer siden:

Ja for så ved vi godt hvad det går ud på......:lol:

 

Har du stadig kontakt med hende? Evt. kun via email? Eller andre steder ?

Ja jeg har stadig kontakt til hende, og indtil videre er det kun via email. Du lader til godt at vide hvad det går ud på - kan du evt. dele det, da jeg ikke lige kan se det?

Alle mine røde advarselslamper lyser dog, derfor dette indlæg her.

Er vi ude i noget forsøg på afpresning eller hvad?

Redigeret af Dellen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dellen skrev, for 13 minutter siden:

Ja jeg har stadig kontakt til hende, og indtil videre er det kun via email. Du lader til godt at vide hvad det går ud på - kan du evt. dele det, da jeg ikke lige kan se det?

Alle mine røde advarselslamper lyser dog, derfor dette indlæg her.

Er vi ude i noget forsøg på afpresning eller hvad?

Hvor længe har I skrevet på mail?? 

Jeg tror ikke der er tale om forsøg på afpresning men det er ofte set at der skabes kontakt på baggrund af en annonce. Efter et stykke tid ønsker pigen at I flytter jeres kommunikation til en eller anden "datingside" hvor hun tilfældigvis har en profil. Undskyldningen er typisk at hun føler at det er nemmere eller at hendes eks/mand har adgang til hendes mail. Når først fyren er lokket til at oprette en profil koster det penge at skrive og i nogen tilfælde at læse beskeder. Hvis du har set de profiler herinde der opretter 2 indlæg herinde med et enkelt billede en enkelt linje tekst og et link er 99 % den slags sider (disse tråde slettes dog i takt med de oprettes herinde)

"Pigerne" på de pågældende "dating"-sider er i mange tilfælde unge mandlige studerende der tjener penge på at fastholde de godtroende og holde gryden i kog da det jo er penge i kassen for siderne at flest muligt betaler. Den slags "piger" kaldes underholdningsprofiler. DR's program har tidligere haft den type af bedrag under behandling. Programmet hed vist "Det store datingbedrag" eller noget i den retning.

 

Nu vil jeg selvfølgelig ikke sige at den pige du har kontakt med er sådan. Men vær opmærksom og ophør al kontakt hvis hun beder dig om at følge hende til en eller anden side eller hun foreslår betaling forud. Tænk også over hvor længe i har skrevet sammen. Hvis hun har haft en annonce hvor hun søgte sexpartner hvorfor så skrive sammen i evigheder??

Men frem for alt husk og lyt til din sunde fornuft :D Spørg endelig hvis der er noget og lad os endelig høre hvordan det går.....

DK fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

Hvor længe har I skrevet på mail?? 

Jeg tror ikke der er tale om forsøg på afpresning men det er ofte set at der skabes kontakt på baggrund af en annonce. Efter et stykke tid ønsker pigen at I flytter jeres kommunikation til en eller anden "datingside" hvor hun tilfældigvis har en profil. Undskyldningen er typisk at hun føler at det er nemmere eller at hendes eks/mand har adgang til hendes mail. Når først fyren er lokket til at oprette en profil koster det penge at skrive og i nogen tilfælde at læse beskeder. Hvis du har set de profiler herinde der opretter 2 indlæg herinde med et enkelt billede en enkelt linje tekst og et link er 99 % den slags sider (disse tråde slettes dog i takt med de oprettes herinde)

"Pigerne" på de pågældende "dating"-sider er i mange tilfælde unge mandlige studerende der tjener penge på at fastholde de godtroende og holde gryden i kog da det jo er penge i kassen for siderne at flest muligt betaler. Den slags "piger" kaldes underholdningsprofiler. DR's program har tidligere haft den type af bedrag under behandling. Programmet hed vist "Det store datingbedrag" eller noget i den retning.

 

Nu vil jeg selvfølgelig ikke sige at den pige du har kontakt med er sådan. Men vær opmærksom og ophør al kontakt hvis hun beder dig om at følge hende til en eller anden side eller hun foreslår betaling forud. Tænk også over hvor længe i har skrevet sammen. Hvis hun har haft en annonce hvor hun søgte sexpartner hvorfor så skrive sammen i evigheder??

Men frem for alt husk og lyt til din sunde fornuft :D Spørg endelig hvis der er noget og lad os endelig høre hvordan det går.....

DK fyr

Tak for skrivet, det underbygger mine mistanker ret godt. 

Vi har skrevet sammen et par gange over de sidste par dage. Der er kommet et forslag om at mødes et neutralt sted, så lad os se hvad der sker ved det... 

Der er sendt et billede, som jeg ikke kan finde nogen reference på via google, men da jeg arbejder med billedredigering i mit job, kan jeg konstatere følgende. Billedet er spejlvendt og tekst på detaljer i baggrunden er på engelsk. 

Problemet med "ting der er for gode til at være sande" er jo netop at de er FOR gode til at være sande - desværre. Og damn jeg hader tanken om, at det måske er en fyr, som vil tjene penge, jeg kommunikerer med. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok jeg har nu fået svar igen - og det er præcis som antaget. Jeg er blevet inviteret over på et site, som jeg meget belejligt lige kan oprette en gratis bruger på, så vi kan kommunikere lettere. 

Tror nu nok at jeg ikke ville have hoppet med på den, men godt at få bekræftet at det er fusk og ballade.

Så behøver jeg ikke bruge mere tid på det.

Tak for hjælpen!

 

 

Redigeret af Dellen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...