Hop til indhold
Ungtyren

Blondine i haderslev

Recommended Posts

Jeg har lige været forbi hende her - https://annoncelight.dk/showad/281701

Tog en halv time for 800 kroner - det var en kende dyrt hvad oplevelsen ellers var

Men - Nem kommunikation... kommer til lejligheden og skal op, alt hvad man rører larmer - haha... og jeg mener alt, gulv, dør, gelænder mm.. knirker... men hva fanden

Jeg kommer op og hun åbner døren, jeg bliver positivt overrasket over hendes ansigt, men også kroppen da - da ansigtet er sløret er det altid farligt, og selvom det er modelbilleder passer kroppen rigtig godt, 25 år passer nok også meget godt.

Af med tøj på med gummi - en sutter der var ok ikke noget ekstraordinært - hun lagde sig på ryggen og jeg skulle lige ned og smage - klinisk ren, ikke engang noget parfume der tager den gode oplevelse af det, så det var rigtig godt - også er hun meget berørings venlig.

missionær

Doggy

Og så på toppen før man fik skudt af.

Der er ikke så meget og sige, Altsammen var middelmådigt - Ikke den kæmpe indlevelse, men heller ikke den følelse af at hun hader det eller ikke gider. 

Pige 9/10 synes faktisk hun ser godt ud, dejlig fin røv - ja se billederne

Sex 7/10

Rum og hygiejne 8/10 

DISKRETIONS FAKTOR 2/10 ... ja det er forklaret - knalde igennem må man heller ikke så larmer det for meget. :D

Håber det har givet nogen afklaring på om man lige skulle kontakte hende

Spørgsmål så skriver i bare.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...