Ungtyren 14 Skrevet 1. September, 2019 Jeg har lige været forbi hende her - https://annoncelight.dk/showad/281701 Tog en halv time for 800 kroner - det var en kende dyrt hvad oplevelsen ellers var Men - Nem kommunikation... kommer til lejligheden og skal op, alt hvad man rører larmer - haha... og jeg mener alt, gulv, dør, gelænder mm.. knirker... men hva fanden Jeg kommer op og hun åbner døren, jeg bliver positivt overrasket over hendes ansigt, men også kroppen da - da ansigtet er sløret er det altid farligt, og selvom det er modelbilleder passer kroppen rigtig godt, 25 år passer nok også meget godt. Af med tøj på med gummi - en sutter der var ok ikke noget ekstraordinært - hun lagde sig på ryggen og jeg skulle lige ned og smage - klinisk ren, ikke engang noget parfume der tager den gode oplevelse af det, så det var rigtig godt - også er hun meget berørings venlig. missionær Doggy Og så på toppen før man fik skudt af. Der er ikke så meget og sige, Altsammen var middelmådigt - Ikke den kæmpe indlevelse, men heller ikke den følelse af at hun hader det eller ikke gider. Pige 9/10 synes faktisk hun ser godt ud, dejlig fin røv - ja se billederne Sex 7/10 Rum og hygiejne 8/10 DISKRETIONS FAKTOR 2/10 ... ja det er forklaret - knalde igennem må man heller ikke så larmer det for meget. Håber det har givet nogen afklaring på om man lige skulle kontakte hende Spørgsmål så skriver i bare. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbuksen 10 Skrevet 18. September, 2019 Er hendes bryster ligeså gode i virkeligheden som på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg