Hop til indhold

Lena - Finkenstraße 6

Featured Replies

Skrevet

På vej hjem skulle jeg lige se om Fynja var frisk......men hun var desværre optaget.

Så var det at jeg skulle have kørt hjem, men "den lille hjælper" havde lyst til mere og jeg bankede på døren til højre hvor Lena åbnede.

http://hot-girls-web.com/joomla_flensbu ... php/frauen

Hun skulle lige prøves til 50eur for en halv time. MEN magen til ligegyldig sex skal man lede længe efter. Hurtigt på med gummi og så i gang.....men hun var slet ikke tilstede :cry:

Billederne på siden er ok, men det søde smil manglede.

Skrevet

Jeps. Du skulle ha' læst min anmeldelse af Lena først ;-)

Skrevet
  • Author

Ja det er øv.....kunne desværre ikke huske din anmeldelse (var nok forblændet af din oplevelse med Kada Love)

Jeg bør droppe det impuls sex.....men det kan være svært at lade være ;)

Skrevet

Ahhhh 50 euro, so what :)

op på hesten, og tag det som en sjov oplevelse ;)

Skrevet

Ud fra Lena s billeder er jeg også bange for at jeg kunne fristes, men har nogen forsøgt andet end ½ time for 50 euro, måske et lidt større indkøb gav en anden oplevelse.

Jeg tror nu også selv jeg vil vælge en anden, det er ikke pengene der skræmmer men den følelses kolde behandling. Lidt øv med en så smuk pige. :(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.