Hop til indhold
frenchlover1

Vildt i Bucharest i Rumænien 2

Recommended Posts

I får lige kapitel 2 af Bucharest-weekenden.

Festen fortsatte, hvor jeg slap den fredag efteRmiddag.

18.30 M ankommer på mit værelse.

25/172/54 Brun. Store C-D bryster, slank. Lille røv.

Sød, men ikke helt så sød som DD . M er en kende mere prof end DD.

Som DD havde hun ingen bh på under en tynd tynd skjorte. Jeg ville blive søsyg og liderlig på samme tid (hvordan håndteret man det?), hvis jeg så hende på gaden.

Cowboynederdel. Flade sandaler. Very casual. I like. Naboens datter lige op på hotelværelset. 

Langsom afklædning. For pokker de bryster er fine. Og pænt store. Lidt hængende, kan ikke bestå blyantstesten. Men wauuuu de er lækre. Og med små ens piercinger i begge to. Plus en i navlen. Og en lille fin i pussy, viser det sig senere. 

Dejlig lille røv. Og en vildt stram pussy. Meget stram. 

Vi knepper to gange. Får en lemonade på cafe overfor hotellet i pausen mellem de to halvlege. 

Vi må ned på gaden igen, inden anden halvleg, for da vi kommer op igen og hun kikker i sin taske, siger hun, der ikke er flere kondomer. 

Gad vide om det var et smart trick?

Anyway, så husker jeg, at der heldigvis er et apotek lige på den anden side af gaden, der stadig er åbent. 

Begge to ned på gaden igen efter ‘preservatif’, og op på værelset igen for at få levere dagens tredje og sidste skud.

Da hun ankom til mig værelse, bad hun mig lægge pengene på bordet, inden hun smed tøjet. Hun tog dem først da hun ok. Egentlig en fin måde. Hun ville bare sikre sig, at jeg havde penge.

21.30 Forlader M hotellet

250 euro for 3 timer, og vi var begge glade.

Skulle jeg vælge mellem DD og M, ville DD vinde. Sødere, yngre, lækrere, trænet på en god måde, og mere genert. I like.

Det skal lige tilføjes, at alt fransk foregår med gummi. Sådan er de unge piger her, og det er helt fint med mig :-)

22.00  Jeg går alene en tur på gaden i Bucarests old town, hvor det vrimler med de flotteste piger i meget afslørende tøj.

Der var 27 gr, dejlig tør varme :-)  - perfekt vejr til at vise kroppen frem i gadebilledet :-) 

Venligst

French

... mere følger ... her fra Bucharest :-)

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...