Iwaro 15 Skrevet 1. September, 2019 Synes jeg har set ekceptionelt mange lækre damer med flotte solbrune stænger i flotte former og med små fine lyse dun på denne sommer. Nogen der ved hvor man kan finde en GP’er med sådanne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia Skrevet 1. September, 2019 Jasmin fra PG er i hvert fald flot og solbrun, og hun har lange stænger. Jeg har aldrig været så tæt på hendes pusselanker at jeg kan sige om de er dunede. Men flotte i al fald http://pussygalores.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iwaro 15 Skrevet 2. September, 2019 Uha hun er godt nok smuk. Det er du for øvrigt også Mange tak for svaret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 3. September, 2019 Jasmin fra PG liger en drømme kvinde på hendes billeder, hun gør det sikkert også i virkeligheden. Men har ikke besøgt hende, fordi hun ikke tilbyder kys. Jeg forstår godt, ingen af pigerne er ens og at de allesammen har forskellige grænser. Men jeg forstår ikke hvordan man kan tilbyde "kæreste oplevelser" uden kys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg