CaptainCook 0 Skrevet 23. Januar, 2013 For længe siden, havde jeg en fræk oplevelse med en skøn pige der hed Mille. Hun kaldte sig vist også for Mille Marie og annoncerede med husmoder sex. Nogen der ved hvad der er blevet af hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ibrenecairo 11 Skrevet 23. Januar, 2013 For længe siden, havde jeg en fræk oplevelse med en skøn pige der hed Mille. Hun kaldte sig vist også for Mille Marie og annoncerede med husmoder sex. Nogen der ved hvad der er blevet af hende ? Hvor i landet var det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
caspar den lange 6 Skrevet 24. Januar, 2013 jeg er ret sikker på at have besøgt hende i Give ca 20 km fra Vejle mener det var et diskret hus i udkanten af en lille by , men det er altså lang tid siden måske april 2011. men hun var rigtig dejlig !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CaptainCook 0 Skrevet 24. Januar, 2013 Hej Caspar. Det er lige præcis hende jeg tænker på. Gad vide om hun stadig er aktiv ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 24. Januar, 2013 Jeg er bange for at hun er stoppet, men hun er en liderlig kvinde så håbet er da at hun kommer tilbage. Jeg er ikke færdig med hende :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjotte 140 Skrevet 1. Februar, 2013 Har selv ledt efter hende og fandt denne: http://sexpris.dk/?inc=piger&cid=576 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 1. Februar, 2013 Kan nogen sige noget om hvor gammel den annonce er??? Hvis hun stadigt er aktiv så hip hurra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg