Ungsøger 7 Skrevet 1. September, 2019 Hej EG, Er der nogen herinde der har erfaring med Mathina i Horsens/Skanderborg? https://annoncelight.dk/showad/281946 Jeg er faldt over annoncen, og finder det interessant, selvom den dog er lidt kort //Ungsøger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mariohorsens Skrevet 1. September, 2019 Jeg følger lige her - har selv sendt en besked afsted til hende og vil rigtigt gerne besøge hende. //MarioM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3431 Skrevet 1. September, 2019 ser spændene ud nogen der ved priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sjovleg1 49 Skrevet 5. September, 2019 Følger også har haft kontakt til hende, virker sød og venlig, vi prøver at finde en dag i næste uge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sjovleg1 49 Skrevet 9. September, 2019 Har skrevet frem og tilbage med hende, har en aftale med hende på onsdag formiddag. Skal bekræfte på tlf onsdag morgen, så må vi se om hun tager tlf. vi har aftalt 30 min til 800kr hendes pris. er spændt som bare fanden. skriver en anmeldelse når jeg har været der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thunder78 51 Skrevet 11. September, 2019 Var som jer andre nysgerrig og tændt på baggrund af billederne. Sendte en sms - hvorefter hun bad mig ringe op. Hun lød sød nok, så vi lavede en aftale. Adressen kunne jeg først få når jeg var tæt ved Gedved - så skulle ringe til hende der. Smuttede lidt før job (liderlig og spændt). Ankom til Gedved. Ringede op - intet svar ? Ringede lidt efter - intet svar. Ventede 10 min og ringede igen - intet svar ? Sendte en sms om vi ikke havde en aftale ? Ventede - intet svar. Hvorefter jeg kørte retur. Øv øv øv. Fik en sms senere om, at der var folk på besøg så hun kunne ikke tale. Ikke andet. Er spændt på hvad fx Sjovleg1 fandt frem til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sjovleg1 49 Skrevet 13. September, 2019 Jeg fik kontakt via sms, aftalte at jeg skulle ringe onsdag morgen ved 8 tiden, vi havde aftalt at mødes kl 9. Da jeg ringer fortæller hun at hendes pillefyr er gået i stykker om natten, så hun venter på en der skal komme og reparerer fyret, vi aftaler at jeg skal ringe omkring kl 8.45 så ved hun hvornår han kommer. Da jeg så ringer kan jeg ikke komme i kontakt med hende, så tænker mit, det lykkedes at komme igennem kl 9, og hun fortæller at han er ved at være færdig, vi aftaler så at jeg skal køre til Gedved til kl 10 og derfra ringe til hende, som sagt så gjort, får adressen og en vejledning, så jeg ikke kører ind til naboen . Stedet ligger meget diskret, langt ude på landet, sidste hus på en lille skovvej, hun stod i vinduet og ventede, billederne er ægte nok, og hun er ifølge min mening rigtig pæn. Jeg blev budt indenfor, i stuen, hvor det hele foregik, og vi talte om mine ønsker, jeg havde besluttet mig for at lade hende give en gang blid dominans, pengene skiftede hænder. Jeg blev herefter bedt om at rejse mig og stille mig midt på gulvet, hun begyndte nu at kæle for mig mens hun langsomt pillede tøjet af mig, samtidig med hun gned sin dejlige krop op og ned af mig, hun var selv klædt i en lækker sort stram kjolelignende ting med lynlås foran, som var lynet et godt stykke ned , jeg blev nu beordret til at sætte mig på spisebordet, og hun gav mig en dejlig sutter rigtigt langsomt og forsigtigt, jeg måtte dog sige stop for ikke at kommer for hurtigt, en lille udfordring jeg har tilbøjelighed til, jeg fik nu lov til at pakke hende ud, hendes bryster er ægte og dejlige at kramme, og mens jeg stod og krammede hende bryster gned hun røven op og ned af min totalt stive pik, det blev for meget for lillemanden så jeg sprøjtede ud over hendes røv, hvilket hun tog som et kompliment jeg fik herefter tørret os begge af og nu ville hun slikkes, hun lagde sig på spisebordet og jeg skulle ned på knæ og slikke hendes dejlige fisse, som er helt naturlig, læs behåret, efter lidt tid var hun ved at komme så jeg blev sendt over på sengen, som står i stuen, her fik jeg endnu en fantastisk sutter, langsomt og afvækslende, og meget dybt, så ud og sidde på kanten af sengen pap med gummiet og hun satte sig med ryggen til mig og red mig helt fantastisk, hun var dejlig våd og det svuppede godt, igen måtte jeg overgive mig og eksploderede i hende, hun forsatte lidt og kom selv. Konklusion: Det er hende på billederne. stedet er diskret, lidt rodet, men ellers ok, hun sagde der var mulighed for at blive vasket, jeg kom direkte fra bad hjemme, hun er let at tale med og lytter til dine ønsker. risiko for gentagelse, helt bestemt, kunne måske godt have brugt at hun kyssede på munden, men jeg prøvede heller ikke selv så ved det ikke. Pris holder jeg for mig selv, men meget rimelig. pas på hende hun er rigtig god, når man er kommet i kontakt med hende, så Thunder 78 på den igen hun er vær at vente på syntes jeg. Håber i kan bruge mit lille skriv her, ved godt den måske bør ligge unde anmeldelser. Sjovleg1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg