Hop til indhold
mogms

Nila i Ejstrupholm - skuffelse

Recommended Posts

Kørte i det midtjyske og faldt over denne: https://annoncelight.dk/showad/280494 Hun så sød ud og var åben for meget. Ringede og fik en aftale. Adresse på SMS hvor vi aftalte specifikt hvad der skulle ske. 

Ankommer og konstatere at billederne for Gud ved hvilken gang, var af en meget yngre, smukkere og en del lettere model. Ja, jeg skulle have smuttet, men havde kørt langt og bla bla bla... 

Pigen får det aftalte beløb. Herunder for superfransk, squirt etc... Legen starter og hun er egentlig sød og smilende. Hun fremtryller så en af de små røde halvstive kinesiske kondomer, og prøver at montere den som den allerførste fysiske kontakt.. Det går jo ikke og jeg prøver at forklare at superfransk bliver svært med sådan en på den nu helt blodfattige fyr.

Hun tager så sin kjole af og må konstatere at de sidste 40 år har været meget hårde for hendes fysik. Det hjalp ikke meget på det videre forløb. 

Med lidt håndarbejde og god fantasi kommer der dog lidt liv forneden og vi elsker lidt... Efter 10 min klager hun over lændesmerter og foreslår massage og afslut med hånd... Hun trækker så “jeg forstår ikke engelsk” kortet mht det vi havde aftalt og betalt ekstra for i øvrigt... 

Lettere irriteret og 1 kg kr lettere forlader jeg landsbyen 25 min senere. 

Konklusionen er klar. Vend nu om i døren når intet hænger sammen med annoncen... Jeg må snart lære det... 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke så længe siden jeg også lod mig friste af ikke mindre end tre søde piger på stedet. I hvert fald i følge deres billeder.  Jeg var i området alligevel, så valgte at bestille en tid.

Der var lidt forvirring da jeg ankom - og alle tre piger dukkede op - ikke en eneste en af pigerne havde bare en lille smule lighed med de foto der er på annoncerne. De kører med tre forskellige annoncer, der er tilknyttet stedet, alle med billeder af piger med en tiltalende figur :) . Forstår ikke ideen med at køre med falske billeder - det må være lidt som at tisse i bukserne. Der er selvfølgelig altid nogen der ryger i fælgen - men de kommer næppe igen.  ( Som ovenstående mogms )

Jeg har lært lektien ( i hvert fald i dette tilfælde :) ) - så valgte at køre igen. OG KOMMER HELLER IKKE IGEN.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...