Hop til indhold
steve

Deres Aarhus

Recommended Posts

Jeg besøgte hende i dag. 

Hold da op en skuffelse 

Det er hende på billederne. Jeg bestilte 30 minutter til 800 kroner. Har aldrig oplevet mindre indlevelse. Hun dræbte nok min "hard on" tre gange med hendes latterlige attitude. Jeg kunne knap nok rører hendes bryster da de var nye, så Da jeg endelig kom i gang med agten råbte hun CUM på en yderest offensiv måde som bestemt ikke var sexet og jeg mistede fuldstændig lysten. Hun tilbød så at afslutte mig med hånd, da hun så begyndte at brokke sig om hun dårligt det var her mens hun kiggede ud af vinduet med min pik i hånden uden gejst. Jeg fik nok og gik og sagde tillykke med pengene(og andre gloser) 

Undgå hende, jeg tvivler virklig på at det er mig den er gal med 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende vil jeg have besøgt i går, men pludselig kunne ikke bookes før 22:30 og det var for sent til mine planer. I dag er hun rejst.

Ærgerligt alligevel hvis billederne er retvisende, for så er hun da tæskelækker, @Danty131

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danty131 skrev, for 16 timer siden:

Jeg besøgte hende i dag. 

Hold da op en skuffelse 

Det er hende på billederne. Jeg bestilte 30 minutter til 800 kroner. Har aldrig oplevet mindre indlevelse. Hun dræbte nok min "hard on" tre gange med hendes latterlige attitude. Jeg kunne knap nok rører hendes bryster da de var nye, så Da jeg endelig kom i gang med agten råbte hun CUM på en yderest offensiv måde som bestemt ikke var sexet og jeg mistede fuldstændig lysten. Hun tilbød så at afslutte mig med hånd, da hun så begyndte at brokke sig om hun dårligt det var her mens hun kiggede ud af vinduet med min pik i hånden uden gejst. Jeg fik nok og gik og sagde tillykke med pengene(og andre gloser) 

Undgå hende, jeg tvivler virklig på at det er mig den er gal med 

 

Okay det lyder jo nærmest skræmmende dårlig...

Jeg er trist på dine vegne med den dårlige oplevelse.

Men tak for du delte den... Så bliver det jo ikke et besøg herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...