Hop til indhold
Guest Max speed

London party

Recommended Posts

Guest Max speed

For party interesserede vil jeg lige anbefale https://thephoenixclub.london/schedule

Som bestemt er en omvej værd, hvis man alligevel er på kanterne.  Det nåes let med tuben og ligger ikke langt fra Marylebone station 

Konceptet er 4-5 piger og 8-10 gæster i 2 timer for 160 gode engelske pund. 

Den håndfuld gange jeg har været forbi har det været et godt miix af Latina, Øst og engelske piger og de er søde og gør det godt. Jeg er også stødt ind i en høj myndeslank  svensk model, der var trukket direkte ud af et modeblad! Og ind i denne liderlighedens hule.- og  mamma mia...

Er man heldig at løbe ind i en pige som Luiza på en god dag kan man få en experience man ikke lige glemmer... 

Der er som regl masser af plads og nogle af de liderligste hanhunde forlader ofte etablimentet ret tidligt. 

God tur 

Max 

 

 

 

 

Redigeret af Max speed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Max speed
WhoKnowsWhat skrev, for 12 minutter siden:

Lyder mere som reklame end anmeldelse...

Du har helt ret!  Hvorledes Skal det gøre for at du er tilfreds ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan ikke fortælles bedre på en kort måde end det Max Speed skriver. En vildt lækker Party Club med frække tøser, gode priser og en Mamma der styrer det fint og diskret. Bare fordi det er frækt og godt er der nogen der ikke tror på det HA HA. Ta selv derover.  Jeg har været der 11 gange inden for de senere år og har aldrig oplevet noget så frækt. Og det er fedt når der kun er 5-6 mænd og 5 piger......

Del dette indlæg


Link til indlæg
sejer skrev, den 31.8.2019 at 23:03:

Det kan ikke fortælles bedre på en kort måde end det Max Speed skriver. En vildt lækker Party Club med frække tøser, gode priser og en Mamma der styrer det fint og diskret. Bare fordi det er frækt og godt er der nogen der ikke tror på det HA HA. Ta selv derover.  Jeg har været der 11 gange inden for de senere år og har aldrig oplevet noget så frækt. Og det er fedt når der kun er 5-6 mænd og 5 piger......

Dækker de 160£ alt, eller hvordan foregår det??

Del dette indlæg


Link til indlæg

JA, betaling dækker alt: sex, gummi, bad, housecoat, håndklæder, vin, vand, pizza, snacks osv. Du skal kun leverer sperm udover de 160. :-))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det hele skal nok passe.

Jeg mødte i weekenden en pige i Bukarest, der skulle til London mandag morgen.

Hun havde kontakt til 6 rumænske piger, som hun skulle tage med på detes første tur til London,  hvor de skulle arbejde i en uge på forskellige klubber. Bl.a. á la den Max Speed linker til. 

Jeg mødte en af pigerne, hun skulle eskortere derover, og jeg så billeder af de andre, og ih guder, de så dejlige ud. 

Venligst

French

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder meget interessant, er stedet en slags bar eller hvordan? Og de 160, de dækker alt derinde, spiritus sex osv?  Kunne godt overveje en tur i næste weekend :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det passer meget godt det @Max speed skriver om. Phoenix club har eksisteret i flere år og kører det samme gode setup. Jeg har også forsøgt et besøg og det er vel ikke alle gp-er på "vakt" der tilltaler min "redskab" eller mine preferanser, men der er absolut mulighed at få tømt sæd i en vakker pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...