Guest Max speed Skrevet 31. August, 2019 (edited) For party interesserede vil jeg lige anbefale https://thephoenixclub.london/schedule Som bestemt er en omvej værd, hvis man alligevel er på kanterne. Det nåes let med tuben og ligger ikke langt fra Marylebone station Konceptet er 4-5 piger og 8-10 gæster i 2 timer for 160 gode engelske pund. Den håndfuld gange jeg har været forbi har det været et godt miix af Latina, Øst og engelske piger og de er søde og gør det godt. Jeg er også stødt ind i en høj myndeslank svensk model, der var trukket direkte ud af et modeblad! Og ind i denne liderlighedens hule.- og mamma mia... Er man heldig at løbe ind i en pige som Luiza på en god dag kan man få en experience man ikke lige glemmer... Der er som regl masser af plads og nogle af de liderligste hanhunde forlader ofte etablimentet ret tidligt. God tur Max Redigeret 31. August, 2019 af Max speed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 31. August, 2019 Lyder mere som reklame end anmeldelse... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Max speed Skrevet 31. August, 2019 WhoKnowsWhat skrev, for 12 minutter siden: Lyder mere som reklame end anmeldelse... Du har helt ret! Hvorledes Skal det gøre for at du er tilfreds ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 31. August, 2019 Skriv om dine oplevelser Men syntes nu anbefalingen var ganske fin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 31. August, 2019 Det kan ikke fortælles bedre på en kort måde end det Max Speed skriver. En vildt lækker Party Club med frække tøser, gode priser og en Mamma der styrer det fint og diskret. Bare fordi det er frækt og godt er der nogen der ikke tror på det HA HA. Ta selv derover. Jeg har været der 11 gange inden for de senere år og har aldrig oplevet noget så frækt. Og det er fedt når der kun er 5-6 mænd og 5 piger...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Permedfler 157 Skrevet 3. September, 2019 sejer skrev, den 31.8.2019 at 23:03: Det kan ikke fortælles bedre på en kort måde end det Max Speed skriver. En vildt lækker Party Club med frække tøser, gode priser og en Mamma der styrer det fint og diskret. Bare fordi det er frækt og godt er der nogen der ikke tror på det HA HA. Ta selv derover. Jeg har været der 11 gange inden for de senere år og har aldrig oplevet noget så frækt. Og det er fedt når der kun er 5-6 mænd og 5 piger...... Dækker de 160£ alt, eller hvordan foregår det?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 4. September, 2019 JA, betaling dækker alt: sex, gummi, bad, housecoat, håndklæder, vin, vand, pizza, snacks osv. Du skal kun leverer sperm udover de 160. :-)) 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 4. September, 2019 Det hele skal nok passe. Jeg mødte i weekenden en pige i Bukarest, der skulle til London mandag morgen. Hun havde kontakt til 6 rumænske piger, som hun skulle tage med på detes første tur til London, hvor de skulle arbejde i en uge på forskellige klubber. Bl.a. á la den Max Speed linker til. Jeg mødte en af pigerne, hun skulle eskortere derover, og jeg så billeder af de andre, og ih guder, de så dejlige ud. Venligst French 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miko9393 0 Skrevet 17. Oktober, 2019 Lyder meget interessant, er stedet en slags bar eller hvordan? Og de 160, de dækker alt derinde, spiritus sex osv? Kunne godt overveje en tur i næste weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 27. December, 2019 Det passer meget godt det @Max speed skriver om. Phoenix club har eksisteret i flere år og kører det samme gode setup. Jeg har også forsøgt et besøg og det er vel ikke alle gp-er på "vakt" der tilltaler min "redskab" eller mine preferanser, men der er absolut mulighed at få tømt sæd i en vakker pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg