Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Tatra

Du kan ikke have ledt særlig ihærdigt, søgefunktionen finder 2 sider (omend jeg ikke så efter hvor meget der er på side 2).

Bemærk når du søger at saunaclub er i et ord.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@vovsen2

Jeg har kun været der en gang, men jeg kan så berette at det var en af de bedste oplevelser jeg har haft, hvad købesex angår. 

Dog vil din oplevelse unægteligt have noget at gøre med hvilke piger der er på vagt, og for så vidt jeg kan se, er det ikke noget man kan finde information om, før man møder op. 

Jeg kan desværre ikke huske navnet på pigen, jeg var sammen med, men hun havde kort lyst hår og piercinger i begge nipples - Hun var utroligt fræk. 

Men jo, super lækre faciliteter at være nøgen i poolområdet med hende massøsen, var noget der virkeligt fik mig til at vokse. 

Redigeret af EnFyrFraKBH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et fedt sted, når man rigtig vil forkæle sig selv. Det er lidt dyrt, men også luksus. Der er gerne en del piger på vagt, så der skulle være mulighed for at finde en der falder i din smag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...