Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, besøgte stedet i går formiddag. Der er kommet to nye damer, ud over hende, der plejer at være der. Fik en rigtig dejlig massage med perfekt afslutning af en smuk thai dame, som kun er der indtil søndag den 1. Alder: Måske starten af 30'erne. Spurgte ikke, og hendes navn fik jeg ikke helt fat i. Men hendes massage var rigtig god med pirring undervejs. Og en fantastisk krop med øko bryster med store brystvorter og en dejlig våd mis. Og afslutning var der ikke noget at klage over, uden at komme i detaljer. Men hun er der kun til søndag den 01.09.2019.

Fik en glimt af den anden "nye" dame, som også så godt ud. Ved ikke hvor længe hun bliver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa ,da du nu har været der , for få dage siden , kan du så fortælle mig om Kwanta stadig er der selv ,mener ejeren eller mutter, som mange her i DK siger .

Og hvis ikke hvad er så priserne nu . Hun er en af mine favoritter i Danmark  når jeg opholder mig her 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 7 timer siden:

hejsa ,da du nu har været der , for få dage siden , kan du så fortælle mig om Kwanta stadig er der selv ,mener ejeren eller mutter, som mange her i DK siger .

Og hvis ikke hvad er så priserne nu . Hun er en af mine favoritter i Danmark  når jeg opholder mig her 

Kwanta? Er du sikker på det er den rigtige adresse du omtaler? Jeg ved ikke hvem Kwanta er, hende der bor Sønderborgvej 7 hedder ikke Kwanta, med mindre der er sket ændringer indenfor de sidste par måneder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa ved bare at hvis du på google crome slå stedet op og ejeren, så hedder hun Kwanta  men det er måske ikke navnet hun bruger ,eller det er den der  ejer huset ,ved det ikke ,

da jeg aldrig har spurgt , men ja hun har været der længe besøgte hende første gang for 2 år siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror damen har været der 7 år nu ca. jeg kom der meget de første år hun var der -og hun kan et og andet specielt på et lagen med pirring og massage -indrømmet;-) men så for ca. 1 mrd. tog jeg forbi igen -der var en ny pige  -letter chobby -som er min favorit -hun var hurtig til massagen -og fik mig vendt om -virkede lidt træt... Men hun fik da vækket "lille mand" så hun kunne få en gummi på (synes det er træls de ikke kan vente lidt, til den er helt stiv) hun begyndte at sutte -og det hjalp da -også satte hun sig og red en tur -på en eller anden måde kunne hun et triks med fissen for hun kunne klemme -mere end jeg nogen siden har prøvet før... Og jeg blev vildt ophidset og kyssede hendes dejlige bløde brystvorter, og bed lidt -det kunne hun godt lide -og lage sig ned på ryggen, og sagde jeg skulle tag hende lige nu -igen hendes fisse var helt fantastisk om min pik -og jeg suttede lidt på hendes øreflip og nappede -det gjorde hende helt vild, og hun nærmest jammerede -jeg var da bange for hende "damen" skulle komme ind for at se, hvad vi lavede (kender hende rigtig godt fra tidligere jo, såååh) men vi blev færdig og pigen havde et "happyface" på -så jeg gik med løftet pande og tænkte "den gamle kan sgu endnu" gg  -jeg har været forbi igen -men pigen er desværre taget hjem til thailand sagde "damen" -og jeg gik igen den dag;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...