Hop til indhold
Randers500

Thai Nicky / Niki / Randers

Recommended Posts

Jeg har besøgt Nicki i Randers og havde en rigtig dårlig oplevelse med hende i St. Voldgade/Vestergade i Randers.

Havde læst curiosity’s rosende indlæg fra d. 28. april og bestilte en times massage med B2B, øko fransk med afslutning i mund. Jeg ønskede ikke fuld pakke. Vi aftalte 1000kr. som blev afleveret straks. Liggeunderlag (håndklæde) var beskidt og jeg bad om et nyvasket. Det gik der så lige tid med at få fundet frem. Massagen var hård og god. B2B var mangelfuld - lette strøg med bryst over ryggen, levede slet ikke op til mine forventninger. Blow kunne hun i 3 minutter, så var bortforklaringen, at hin fik ondt i munden og måtte stoppe. Totalt turnoff. Efter 30 min var massage færdig, skønt der var betalt for en time. CIM var nu pludselig ikke en del af aftalen. Der blev diskuteret og en anden thai forsøgte at mægle. Niki råbte op og der blev en dårlig stemning, så jeg valgte at forlade stedet hurtigt igen. Skuffende oplevelse ad de helt store. Iøvrigt tror jeg at der er manipuleret med billedet, for hun er noget mere slasket end på fotoet. Hun har et smukt lille ansigt, men foto er ikke af nyere dato. Der bliver ikke gentagelse herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hamr skrev, for 9 timer siden:

Går altid igen, når de forlanger forudbetaling.

Er det hos Bangaawn?

Det var det..... på hjørnet af Kirkegade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...