Hop til indhold

Recommended Posts

Sorry, Gnaffe. Men det er ikke hvad der spørges om. Det broderen vil vide er, om der er brødre der har prøvet stedet og vil dele deres erfaringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
shiny skrev, for 25 minutter siden:

Sorry, Gnaffe. Men det er ikke hvad der spørges om. Det broderen vil vide er, om der er brødre der har prøvet stedet og vil dele deres erfaringer.

Måske Gnaffe bare ville hjælpe med et link? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Richard Kimble skrev, den 5/9/2019 at 22:02:

Måske Gnaffe bare ville hjælpe med et link? :)

Default user er en endda meget erfaren broder med stor indsigt i thai-miljøet. Hans spørgsmål er klart formuleret. Og der er endnu ikke nogen, der har givet et brugbart svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
shiny skrev, for 5 minutter siden:

Default user er en endda meget erfaren broder med stor indsigt i thai-miljøet. Hans spørgsmål er klart formuleret. Og der er endnu ikke nogen, der har givet et brugbart svar.

Tråden er løbet af sporet. Ikke pga. Default User, men fordi du nedgjorde Gnaffes indspark med et link til den pågældende klinik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pe40

Tror du kan få ok massage plus et hj.  

Men Jeg ved ikke hos hvem og hvor man kan få et verdens klasse langsomt hj.  Efter ju stoppede ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Keyser Söze
Default User skrev, den 15.9.2019 at 13:53:

 

Er der virkelig ingen, der kan berette om besøg på Kalasin efter dejlige Ju solgte butikken?

Kom nu frit frem.

For en uges tid siden besøgte jeg Kalasin Thai Massage. Jeg fik massage af kvinden på billedet, som har lagt sig en del ud siden det blev taget. Hun er sød og snaksagelig og hun taler et relativt fornuftigt dansk.

Da jeg tog tøjet af kunne jeg ikke undgå at bemærke indholdet af en lille gul papirkurv ved siden af lænestolen. Den indeholdt en sammenkrøllet serviet :-) Massagen var OK uden pirring. Det sidste undrede mig for jeg kunne blot skæve over til papirkurven for at se hvordan det hele ville ende. Håndklædet gled efterhånden helt af, og endelig spurgte hun om jeg ville have ekstra massage. Jeg har siden fortrudt, at jeg betalte for at se hende nøgen mens hun malkede mig som afslutning. Jeg kunne ikke undgå at se tårer gennem smil når hun lå nøgen ved siden af mig. Hun virkede ikke som om hun var OK med det. Det kan selvfølgelig også bare være mig hun ikke kunne lide. Min gavmilde betaling kunne hun til gengæld godt lide. 

Papirkurven blev en serviet rigere efter mit besøg ;-) 

 

Jeg kommer ikke igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror mange af pigerne på klinikkerne ville være glade hvis de kunne nøjes med hj men de har jo også regninger der skal betales 

og kan ikke forvente mere end 1-2-3 kunder på måske 8-10 timers vagt  jeg har pgså besøgt ejeren og fået en super massage og et godt hj sød pige/dame kommer gerne igen 

hvis du så tårer i 

øjnene har det sikkert ikke noget med dig at gøre måske hun bare havde en dårlig dag som andre også kan have 

Redigeret af John6valby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keyser Söze skrev, for 18 timer siden:

For en uges tid siden besøgte jeg Kalasin Thai Massage. Jeg fik massage af kvinden på billedet, som har lagt sig en del ud siden det blev taget. Hun er sød og snaksagelig og hun taler et relativt fornuftigt dansk.

Hvordan vurderer du, at hun har lagt sig en del ud siden billedet blev taget. Som jeg ser det viser billedet jo kun ansigtet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Keyser Söze
forkæleren skrev, for 1 time siden:

Hvordan vurderer du, at hun har lagt sig en del ud siden billedet blev taget. Som jeg ser det viser billedet jo kun ansigtet.

Når man tager på i vægt, så er det sjældent, at ansigtet går fri. Hendes ansigt på fotoet er slankere end i den virkelige 2020 udgave af hende. Også thaimassører snyder kunderne med forældede fotos ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kendt og besøgt omtalte indehaver ( Oy ) af Kalasin, siden hun overtog efter Ju.

Korrekt hun er til den runde/buttede side og som så mange andre thaisteder burde hendes foto nok aktualiseres med en 2020 udgave :)

Til gengæld synes jeg hun er noget af det sødeste i den verden, aldrig stresset eller presserende vedrørende mersalg.

Ekspertisen ligger indenfor wellness massage og mellemfast massage, søger man den helt hårde er andre steder at foretrække.

Hun er lidt sensitiv mht hendes runde former og vægt og har mere end en gang beklaget sig over “venlig ment” mobning om hendes udseende.

Tror hun har haft en skod dag, ligner hende ikke at være ked af det som nævnt længere oppe i tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...